Monday 14 March 2011

Segmen Abg Ben ; CARI GADUH ! : SOAL CINTA


Salam readerrrs !!.. aku merayau tadi ke blog Cik Diyana... hahahha... denga penuh rasa  excited nya aku baca segmen yang die tengah join iaitu segmen Soal Cinta oleh Abg Ben ! Jadi, di sini terdapt beberapa soalan yang perlu di jawab.. inilah jawapan dari ku. Hanie LOve !

LELAKI pilihan anda ?
lelaki pilihan saya ialah lelaki yang sanggup melayan kerenah saya..dia juga perlu mempunyai sifat yang penyayang, manje, dan tegas. Paling penting sekali, die mesti lah beragama Islam.. kalau bukan Islam pun, saya akan cuba menarik dier masuk Islam.. Agar die kuat beriman :)
Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
Seksi?? Pada pendapat saya, definisi ini bergantung pada seseorang. Saya anggap lelaki tu seksi apabila die berpeluh !.. haha.. mereka ni seksi apabila mereka bekerja keras dan muka serius nak mati..kofem nampak seksi.. hahaha
LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
Oh sudah tentu tidak. Lelaki kalau dah sayang perempuan itu, belum ataupun sudah, die tetap akan berkorban apa sahaja demi membahagiakan perempuan yang die cintai !  
Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
MEMANG tak mahu sebab lelaki sekarang tidak macam lelaki dulu mmaa ! nak tahu sebab apa?? sebab mereka akan lari jika madu2 nye bergaduh hingga sanggup berbunuh ! kejam tue kot ! jika saya sudi pon bermadu, lelaki tue mesti ada ilmu agama yang kuat dan mampu berlaku adil DAN mampu menyelesaikan persengketaan madu2 nya. MESTI ! 
Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
Jika saya ketahui die ada orang lain, saya memberi pilihan kepadanya untuk memilih siapa yang die ingin hidup bersama buat selama-lamanya ! 
LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
Dua2 sama saja... ! Namun begitu tidak semua orang begitu ok.. bergantung pada diri masing2 maa! jika ikhlas, mereka tak akan berlau curang. 
SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
Siapa lagi setia ek?? hani rasa perempuan la sebab lau perempuan dah sayang, memang takkan pandang orang lain dah.. contoh nya ek?? lihat ibu2 tunggal je kat luar sana...cube buat review mana satu lagi satu setia.. ibu tunggal atau bapa tunggal??? hahaha
Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
hahaha. ! yes for sure !... saya memang kuat cemburu ! tak boleh die lebih kan orang lain unless bersebab.. heheh

hope jawapan aku ni agak jelas di baca oleh kamu semua ye :)


5 comments:

Unknown said...

ada berbunuh kes dimadu yer? kejam2...

Entry terbaru padlie: Supermoon: Yang patut kita tahu

azian said...

heheheh...salam kenal...
akak pun tembam gak...heheheh

grawwrbabe. said...

padlie :)
azian..waaa....dah tembam cgt da skrg..heheh

solomolo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

mas saari said...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html