Tuesday, 15 March 2011

diet kuh !

Salam readers !
memandangkan aku dah tak sihat buat beberapa hari ini, jadi aku kena mula mengambil langkah berjaga2 !!.. waduh2 ! bajet macam kena kacau sajaa.... hahaha..

anyway, aku nya kesihatan kan makin tak ok seperti yang korang dah baca kat entry2 aku yang lalu.. jadi, bagi nak mengawal keadaan aku ni, aku kena mengambil diet yang seimbang :)

hari ni abah aku bagi duit dan suruh aku pergi beli Quaker Oat dan susu..huuhu.. badan aku dah terlampau banyak lemak woo.. mao mati cepat dek kerana lemak yang tak berkualiti ni nanti... haiyak !...langkah aku makan quakeroat mungkin dapat membantu mengimbangi kesihatan aku..plus aku masih muda lagi.. tak mahu sia2 kan hidup muda aku...hehehe .. mahu mengejar impian kuh !

esok aku berkemungkinan akan berjumpa dengan sang kekasih !.. die mahu jejak ke Nilai.. hope dapat la jumpe dier pepagi esok !... aku memang sungguh merindui dier tahap gaban.. maklum la..selalu dengar suara dalam telefon.. ni dapat jumpa kan.. dapat la menatap muka comei dier ckit !.. heehehehe...

satu benda lagi aku nak nyatakan.... kolesterol boleh menyebabkan sakt jantung !!!
waaa !!!!!!!!!!!!!!!!!


5 comments:

kira kekuri said...

apa-apa pown,orang doakan awak sihat ^^

saouri said...

gud luck with ur diet!!^_^

cik mieza said...

jgn berdiet sampai bg efect kt kshtn pulak tw..pe2 pn mieza doakan hanie sht kmbli :)

kay_are said...

memang dalam makne ayah bagi duit suruh beli quaker oat tu =P

grawwrbabe. said...

hehhee.. thanx kowg... love u all la !