Monday 7 March 2011

Terima Kasih Allah :)

Salam !...
mahu tahu kenapa aku sungguh berterima kasih kepada Allah??? miracle has happened at last... :) memang aku sungguh terharu..sangat2 terharu... mane tak nya... sedang aku kehilangan sahabat yang amat aku sayang, hadir semula sahabat aku lagi seorang ..iaitu Ayen.. sahabat yang aku giler close dulu mase tingkatan 6..

bile Azmir diam... Ayen bersuara.. baru2 ni Ayen ade masalah.. memang aku simpati juga padanya.. tak pasal2 orang cakap macam2 pasal dier sedang kan orang lain tak ingin pun mahu menegur dier dan bertanya apa ynag sebenarnye dah terjadi...urmm.. dan dier pula sangat mengharapkan aku dan naziera memahami situasi nya agar tidak mendengar cemuhan orang yang membuta tuli itu...

kesian la... urmm... harap persahabatan kami kekal hingga ke akhir hayat... moga Allah permudahkan urusan Ayen... moga dier tidak susah hati dengan apa yang orang lain duduk perkatakan tentang diri nya... entah la... seburuk2 dier.. dier tetap kawan aku..senakal2 dier.. dier tetap sahabat aku... dier tetap akan kembali menjadi sahabat sejati aku..

aku yakin.. one day orang yang aku sayang akan kembali bersama dengan aku.. bersama menjadi sahabat... kerana aku yakin mereka merasai perasaan sayang tembam aku ni...aku bukan ape pon... sahabat ni tetap akan bersama sama ada susah dan senang.. jadi.kami kenalah jage hubungan persahabatan dan elakkan mendengar kutukan orang yang belum tentu lagi mahu membantu kita kan..

kenangan kami sentiasa manis.. aku sayang mereka sangat2... penceria hidup aku dulu... segala pahit yang jadi akan ku lupakan.. kerana hati aku hanye wujud perasaan kasih dan sayang terhadap sahabat tercinta,... moga kami kekal bersahabat hingga ke akhir hayat :)


mereka tetap kawan aku..sahabat aku.. dats all... with love  hanie !

No comments: