Sunday 13 March 2011

Friendship giveaway by misz Nadea laaa..

salam again readers..
kali ni ada la seorang gadis invite aku ntuk join segmen nyaa... maybe dirst time buat nya.. jadi aku sebagai salah seorang member bloggger nye mahu bagi semangat padu kepada nya.. moga dier tidak putus asa untuk berblogging...weee ~~~~

ok...
for sure kalau mahu join segmen ni la kan... kita kena follow dia... bagi aku kena la follow sebab kita join segme dier.. kalau dier leh follow kita... takkan la kita tak mampu menekan kan jari comel kita ntuk follow dier alek kan... hehehe..

secondly lak.. kena la letak banner comel nyaa... ada tue kan kat atas tuee... nampak..??? kalau tak nampak pendek umor la tue kot... hahahaha..

third..kita as the joiner of her segmen kan.. hahhaa..kena la say a little bit bout these segmen maa... lau tak.. takda makna mahu join la kot.. apa yang aku mahu cerita ek.. hehe.. ok2.. bagi pendapat aku.. niat dier membuat segmen sedemikian adalah untuk meramaikan lagi sahabat2 bloggerrr... al-maklum la... pengguna blogger ni kan beribu2 jumlah nya.. apa la salah nya kita menambahkan beratus2 sahabat kita di alam maya... lagi baik kalau berjumpa dalam dunia yang realiti.. :) aku sokong sangat segmen ini di buat la kan... sebab aku dapat baca juga kisah2 blogger  ni dalam kehidupan harian mereka.. tak pun gelagat mereka bagaimana mereka meluahkan isi hati...lagi satu.. faktor dier buat segmen ni agar ada la juga yang mahu menegur tentang blog nya itu... adakah cantik?? kemas or.. erk.. kering maaa nak tanye soalan... bagaimana pon misz nadea... ur blog are just nice... nothing yan kurang sal blog misz unless besar kan cikit font entry ye... hani tak nampak cangat la sayang. heheh.. dats all yang aku mahu bebel kan sal segmen ni..

forth.. kalau dah join..kita as member yang kenal misz nadea comel ni kena la mengajak beberapa blogger yang lain join her segmen.. jadi aku tag kan beberapa blogger kegemaran ku..


oh yaa... nak tag kan.. tag 2 orang dah la yee..

kalau korang semua mahu tahu tentang segmen ini... sila lah klik di sini yeee :)


2 comments:

diyana said...

thanks 4 the tag hanie...^^

grawwrbabe. said...

ur most welcome sygg :)