Friday 4 March 2011

sahabat..terima kasih sygg :)


salam readers... nampak tak pic kat atas tue?? 
hehhe.. tue aku snap dari blog sahabat tercinta iaitu Feyra Khamsah... 
hahah..kenyataan nye dier antara insan yg membuat aku menitis air mate gembira...selain Azmir.. hahah.
tetbe masuk Azmir ek.. anyway aku dah malas nak ambil tahu sal Azmir uh coz dier truely lupe dengan persahabatan dengan aku..
hanye minah di atas ni yg sentiasa menghargai diri ini even dier dah merantau ke Sarawak..
aku doakan dier sentiasa tabah menyedut ilmu di sana.. hehhe...
*feyra..ko jgn sengal2 kat sane k.. aku syg ko... jgn nakal2 !! *

ok2..so... atas tue adalah entry dier pada 28 Februari. 
Sape2 yg macam pernah nampak page tue.. haaa..tue page kawan baik den !. heheh
seseorang yg sentiase menghargai hubungan sahabat yang erat ni :)

entry tue menceritakan tentang Prank dier kat aku... alah.. dier dok wat bdoh coz nampak macam tak mo wish besday aku... dah la aku tension coz kol kawan baik tak mo angkat.. macam celaka bai !
huhhu.. sowi kasar tapi biar la.. aku da lame pendam..., fed up jage hati orang ... 
ok2.. after dier cter sal prank kan aku uh.. dier pon tayang la pic2 tue...
actually pic2 tue time kami freedom Spm.. hehhee..
asyik keluar ajeee...

mane pergi kami bertigaa..
dan ape yg special tentang aku dan feyra ni..
kami selalo gaodh taw..
ade sekali aku tak tegur dier selama 2 minggu..
sebab dier dapat peluang masok Upm kat Sarawak uh tanpa bagi tahu aku..
waaa... seyes aku menangis time kat sekolah... bengkak wo mate aku coz asyik terkenang kan dier...
waaaaa...

tapi akhir nye kami berbaik..
malah kami makin erat maaa.a..
dan aku tahu.. dier mesti kesunyian kat sane...
tyme aku nak exam dulu.. dier slalo ngadu kat aku yg dier tension..
cian dierr... aku lah yg dok dengar luahan dier..
hope dier makin kuat la sekarang..
hahaha

kalau feyra ade cerita yang aku wish dier sehari awal kan??
kawan aku yang lagi sorang plak wat hal time besday aku..
hahahahaha..
memang lawak giler...
mane tak nye... belum tiba masenye dah sampai msej wish..kire setia nak mati la tueee.. hehehe

ok2.. nak tahu siapa kah insan sengal plus bertuah itu???
dier ialah UNA !!!!
hahaha... pagi2 uh dier msej and kate 
"HANI!! HEPI BESDAY.. MOGA PANJANG UMOR.. "
waaaaa.... terkedu aku dan berfikir sejenak
"dier ni nak kate pelupa xjugak... kenapedgn dierr??? ok ke???"

hahahaha... after dat dier la orang yang pertama aku kol free keesokan hari nyee..
hehhee..suke betol dierrr...
hehehe.. 

mereka jugak yang bersama aku ...
sedangkan dalam mase yang same...
orang yang dok aku menanti wish..menanti dier angkat fon..
takde perasaan nak angkat fon..
dan bila dah tepon and dier angkat fon kan, aku rasekan macam aku cakap dengan angin laut jek *memandangkan tyme uh aku kat tepi laut la kan *
memang aku kecewa sangat dengan manusia ni..
aku tahulah dier bijak...
aku juga tahu dier susah.. aku tahu dier rase tak de ramai nak sayang dier tap mengapa..???
mengapa bila Allah dah bagi dier insan lain macam aku contoh ntuk sayang dier , dier layan macam SAKAI????
KENAPA???
BODOH SANGAT DAH KE???
KE DAH FULL MEMORI NAK SEMPIT KAN AKU AS KAWAN DIER AGI DAH??
KALAU MACAM UH.
fine... aku dengan sendiri akan blah dari idop ko yang sangat bahagia uh..
tapi jangan la sesal sangat lau wase diri uh terima kesakitan yang perit giler kan... 

aku pon sendiri ade salah kan..
salah sebab melebihkan orang yang tak reti hargai aku berbanding orang yang sayang aku..
aku akan belajar dari pengajaran ni..

ketahui lah !
betapa nikmat nye membalas rasa sayang daripada orang yang cinta dan sayang kita berbanding dari orang yang buat2 banggang tapi sebenarnye tahu...
harap hindari lah dari semua sifat2 ni..
harap maklum !


1 comment:

diyana said...

hanie...saya tag awak lagi!! tok join contest blog paling simple..link saya tag awak yang ni ye...(*__^)


http://diyanadena.blogspot.com/2011/03/contest-blog-paling-simple.html