Tuesday 22 March 2011

harian ku :)

Salam readers... aku nak say thanx pada yang sudi bace blog..love u all giler2 laaa...
so... alhamdulilah jualan hari ni ade gak masuk duit nyeee... hehhee... tadi aku nak tergelak tengok keletah seorang ayah ni.. die nak anak dier rajin2 baca buku aw.. hahaha... anak dier ni kecil..dalam umor 5 or 6 tahun la... ayah dier nak anak die baca buku sal tokoh2 islam... yang anak nye nak bace buku budak2... * normal la kan.even aku pon suke jek bace komik2 ni..hhehehe * so.. ambil mase yang lame gak nak tunggu mereka ambil keputusan untuk beli buku... waaaaaa... aku nak tutup kodai dah niiiii.... at last dier beli jugaaa.. terima kasih sebab beli buku di kedai kami ye :)

for sure pas ni  bagi entry yang akan datang akan cerita sal buku sahaja yaa.. hehehe.. sebab aku kerja kat kedai buku maaa... tapi tengok mood la yeee... uhuhuhu

pagi tadi aku merapu sikit dengan Lan... tengah2 merepek uh aku tiba2 sedar sikit... dulu dier pernah pesan jangan pernah berubah bila dah kerja.. aku akan cuba takkan berubah pape bila dah kerja ni..if berubah gak.. tak dapat la nak kata apa...pengaruh keliling... tapi papehal aku cuba belajar lah.... sebab aku sayang dier...waaa.. dalam sayang2 pon kan.. asyik bergaduhh.. aku tak tahu kenapa laa... maybe mood terganggu kot.. ke cuaca ek??? huhuh

dan aku ada belajar sesuatu dalam cerita P.Ramleeee hari ni aw... cerita Ibu Mertuaku... first sal menghargai menantu.. * hak2 !!!! lame agi dooo aku mau dapat menantu.. kalau kahwin la kan..hehhehe *... second... menghargai nikmat yang diberi oleh Allah ..tidak kira cacar or tak.. sebab  nya ade hikmah daripada kejadian tersebut... namun sekiranya kita dikurniakan wajah yang cantik  atau sesuatu yang istimewa.. hendaklah kita pelihara yaa.. jangan bawa semua tue ke arah yang tidak baik atau perkara yang mazmumah... huhuh...* sejakdah banyak baca buku2 ilmiah ni.. memacam perkataan yang keluar meh !.. memang tak boleh blah betul... hehhehhee !*


No comments: