Sunday 27 March 2011

FOLLOWERS BIRTHDAY LIST BY SYEDGRAPHIX

Salam.. sambil nangis.. aku nampak syed nye cter yang nak buat bloglist besday.. syed !.. den buat eikaw punyo segmen sambil nangis ni ..T_T...
namun hati tetap mahu join segmen syed sebab die ni geng bcr.. even ak jarang tegur die tapi aku tetap join sebab geng bcr sume nye sahabat aku.. unless la lau diorang tak suke aku kan.. huhu..

ok2... syed.. den dah follow eikaw lame da...

besday den ni dah lepas da... iaitu ada 28 Februari.. jika mahu ikut tahun, aku lahir pada tahun 1991.. so.. guest la sendiri umor aku berapa dah sekarang ye :)

jika mahu tahu besday aku mane satu yang paling "best" ialah ketika aku sambut besday aku di rumah kezen aku iaitu Adibah Husna... !... hehe.. aku smabut serentak dengan adik saudara aku.. kiranya ada dua kek la.. kek aku kecik je aw.. tapi siap ada patung comel agi... ntah macam mane.. kek aku yang kecik tue jugak la yang cepat habis meh !. kek adik sedara aku jadi keras... ramai tak mahu makan kek die... tapi ramai pulak bagi die hadiah do !.. aku ciput jek dapat hadiah.. nanges aku ari tue !!!.. waaaa !!!.. tapi now aku sentiasa dapat kek yang paling sedap sahaja...

syed ada nyatakan aw, jika tiba lagi besday kita... apa hadiah yang paling kita nak?? huhuhuh.. aku paling nak     jam adidas yang standard ratus2 uh... huhu.. aku belum pernah dapat jam mahal.. so.. syed boleh dapatkan ke hadiah ntuk hani?? hahhahaa..ok2.. joke je k :)

tak banyak yang aku mahu kongsi kan.. ni je la.. tiada apa pun yang istimewa tentang aku.. hanya Allah sahaja mengenali aku bagaimana :)

sekian.. dari Hanie Love :)

1 comment:

SyedGraphix Dot Com said...

waaaa..da lepas.. sedeynyeee :'(