Tuesday, 1 March 2011

sahabt mengapa kau???

heyyooo readers... kegembiraan aku berselang sedih semalam... sedih nye..mengapa la aku mesti diselubungi kesedihan?? hampeh dol ! tak suka tahu tak jadi macam nii... tak suke laa.....

serius la.. aku sangat2 menantikan waktu2 nak bercakap dengan kawan baik aku uh tapi layanan yang aku dapat macam debu jee... even debu pon agak bermakna dari cara dier layan aku... mesti heran kan kenapa la aku asyik duduk nak bersedih tentang dier.. aku ni bukan apa.. aku tak boleh tengok kawan aku susah.. tapi mengapa la layanan macam ni aku dapat..??

ko ingat ko bagus sangat ke?? bila kau buat aku macam ni.. percaye lah.. mesti ade akan balas balik perbuatan kau ni pada diri kau tahu tak !! marah??? yes!.. bukan aku tak hargai kau tapi kau sendiri macam tak mahu hargai kawan kau yang masih bernyawa kat dunia ni !..aku tak kisah kalau aku dah mati !.. heppi kan kalau aku dah mati..

tape2.. mungkin agaknye aku sendiri ade salah... aku terima semua keadaan ni... aku tahu..aku pon ade banyak buat salah... mungkin balasan aku.....Allah itu ADIL... hamba2nye takkan dapat lari dari terima balasan dier sendiri... aku akui aku bukan insan yang baik..sentiase buat silap..dan aku akan cube belajar daripada kesilapan aku..

kepada semua pembaca.. please hargai kengkawan korang yang setia bersame korang... jangan layan kwn ala kadar jee... jangan layan seperti mana aku dapat layanan nye ni.. kalau seseorang tue dah tertutup hati nak maafkan diri korang..memang sampai bile2 hidup korang tak senanng...

apa yang aku kena ni... urmm entah la.. aku sentiase bagi dier peluang namun dier tetap tak berubah... tape la.. dah tue yang dier nak.. aku tahu la aku ni bukan pandai sangat.. hidup pon bukan senang... aku ni pon owg pikir macam di bawah tempurung je kan... ape nak buat semua tak dapat join.. tape la.. dah tiba mase aku bawak diri aku jaoh dari hidup ko.. mungkin ko bahagia jika aku lenyap dari hidup ko.. ajal maut di tangan tuhan kan.. kalau aku ni mati dulu... hope ko senang hati la yee...

tambah lak ko nak sampai ke dunia yang lagi best.. T_T

SEDIHHHHH !~~~~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

bunga said...

sabar yek..sahabat kadang2 dia xsedar telah melukai hati kita..

petua yang terbaik :

bgn pagi2 maafkan setiap kesalahan kawan2..kemudian teruskan kehidupan..insyAllah..awk akan tenang..ok cyg..

walau kita berada dalam kesedihan masih ada disisi.percayalah..

grawwrbabe. said...

thanx kaka... happy nye dpat petua akak tue.. harap hani mampu ilangkan kesedihan ni kaka.. :)