Sunday 20 March 2011

sakit kaki...

Salam semuaaaa...
aku hari ni terasa sangat sakit kaki belah kiri... berdenyut2 laaa...
waaa... memacam dugaan datang meh... maybe sebab badan lagi besar dari tapak kaki kot...
kaki aku uh dah kecil molek. ya ampun... pergelangan kaki aku wase sakit kalau berpijak kat tanah...

semalam puas along dan abah urut kaki aku.. waaa.. mao nanges wo... aku jadi macam mak aku....
Lan ade cakap... lau hidup dengan die... biar die dulu yang mati.. dier xmo aku tinggalkan dier macam mak dan abah.. kini abah aku tinggal sorang je.,... Lan tak mo benda yang sama terjadi antara kami..
tapi apa kan daya... ajal mat semua nya di tangan tuhan..
kalau betul aku kena balik dulu.. redha saja lahh...

yang pasti aku sayang Lan sangat2..waa.. hope kaki ni cepat la sembuh.... sakit woooo !!!
aku dah la mao angkat baranf kejap lagi.... T_T

hani.. kuat2 !!!!

No comments: