Monday, 7 March 2011

air mata ni ringan ajeee


salam readers...
waaa... nangesss aku ari ni... ya ampun....serba serbi aku wase skrg... mungkin inilah dikatakan dugaan..dugaan yang betul2 mencabar kesabaran setiap jiwa manusiaa.... aku sungguh rasa sebak... sebak yang amat sangat... moga aku kuat hadapi semua ni... aku tahu ade hikmahnya semua ni... maklum la.. aku manusia biase... mesti ade sahaja dugaan yang kena diuji dalam diri ini kan...

aku nak sangat belajar menjadi seorang insan yang bersabar... aku hanye dapat menitis kan air mate sahaja tadi.. pedih sangat kata2 nye kepada aku... pedih weyh... sebab sayang aje aku bertahan... aku bukan macam manusia yang berhati kering  uh ... jenis yang boleh biarkan jeeee... dulu aku mampu melawan.. mengapa sekarang aku semakin lemah dalam onak duri ini????

waa... Ya allah... aku mahu jadi kuat !!!

7 comments:

Cik SeRoJa said...

dik, ujian itu tnda Allah syg kita..take it as alearning process, kta xkn matang kalo x diuji...

mzhany said...

menangis je kalau itu mampu tenangkan perasaan k...tp jgn smpai berlarutan...

grawwrbabe. said...

thanx dear.... i try :)

SHaRKFiQ SSM said...

bagos, sabar itu sebahagian drpd Iman..
cry if u think its can make u calm~


btw, I do follow u back~ ;)

grawwrbabe. said...

thanx ye :)

ketawariang said...

xpela..perempuan ni slalunye menitiskn air mata utk tenangkn hati... n menangis ni pn snjata perempuan... org yg ckp awk mcm2 tu mesti ada pikir die buat tu betul ke x lepas tgk awk nangis..

grawwrbabe. said...

tue la .. saya ni memang lau dah tak tahan.. memang akan menangis