Saturday, 26 March 2011

1st CONTEST yaya : CANDID Time..!!



Salam readers.. cantik x header atas tue? huhuh.ok2.. bukan contest header yang aku join wokeh.. aku join contest candid picture punye laaa.....
dah lama tak on9 so aku hentam hari ni la untuk join contest yang di tag oleh Cik Diyana syg ku !


kalau nak join contest ni... kena laaa ikuti beberapa syarat nyaa..



  • sesiapa sahaja boleh join contest ni ..tak kira jantina ye :)
  • mesti jadi follower Cik Yaya kita.... 
  • buat la entry psal contest ni ye :)
  • Tag member 2 org dan mereka mesti tau yg mereka kena tag..
  • da siap paste link korang kt komen nie okeh....
  • last letak gmbr candid terbaik korang..xkesah gmbr sorg or ramai2..
nak tahu lebih ??? klik gambar tue ye :)...

ok ke??? terkenang ibu ku  :(.... hari raya ni ... hehhee.. nampak fit sebab tak sangka badan akan jadi tembam !waaaa !aku tag :


jadi.. sudi2 lah join ye semua :) bagi sokongan kat cik yaya yang baru wat contest ni :)



4 comments:

Cik Ladies said...

:terharu kena tag... tapi tak de gambar candid..semua gambar muka cun je =P

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

oh nice picture...
good luck untuk contest...
(n_n)

Mss Ieza said...

hee..nice pix..
teharu coz d tag..
pd hal bwu jewp juin dunia bogger nie..
gud luck yeah :))

grawwrbabe. said...

hehehe... thanx sume... cl.. hani tag sbb mesti cl leh join kan :)