Monday 7 March 2011

Wahai Hati...

Aku cinta pada muuu... sungguh... !!!
wahh..seyes aku dah angau tahap gaban... tadi bergado sekejap sebab nak kerjaa.. dier tak bagi sebab takot ade orang lain kacau aku.. aku cube jelaskan sebaik mungkin namun dier tetap berkeras... akhirnye menitis la air mate aku.... macam mane tak nangess... hati aku serba salah... kalau kerja ade baik dan buruk... kalau tak kerja ade baik dan buruk juga.... aduhai.... emosi sungguh  !

walau bagaimanapun dier akhirnya mengalah dan membenarkan aku bekerjaa.... aku bukan ape... aku sendiri mempunyai keperluan sebagai perempuan kan.. nanti bila keluar.. nampak barang tue nak beli.nampak barang ni nak beli... kalau duit tarak... habuk pon kalaua aku sedut tak rasa apa2 tahu tak...??! jadi aku ingin la mendapatkan duit aku sendiri hasil titik peluh aku... aku tak mahu la menyusahkan orang lain ..... asalkan aku dapat merasa benda yang aku inginkan... jika kita mahukan sesuatu benda mesti nak usaha kan... jadi aku ingin begitu....

aku harap dier dapat paham aku... aku tak mungkin mahu curang dengan nya kerana aku sudah mabuk kepayang dengan nyaa... sifat nya yang sungguh maniss membuatkan ku jatuh cinta serta kasih pada nyaa....saat aku bertemu dengan nya membuat kan aku sentiasa teringatkan dierr... bagaimana dier menatap mate ku.... melihat ku ketawa.... melihat kerenah bebelan ku yg non-stop....waduh2..memang dier sungguh bertahan dengan perangai remeh aku...haiyak....

biar lahh... semua ni dugaaaan sahajaa.....
aku akan lawan semua ni.... harap nya aku kuat



2 comments:

diyana said...

hanie..saya ada tag awak join contest..ni link saya tag ye...^^


http://diyanadena.blogspot.com/2011/03/contest-lalalovy-1-edit-photo-contest.html

Liza @ Adzriel AB said...

sudah gila bayang ...ha.ha..