Friday 11 March 2011

Banyak nya kerenahh.. haha

Salam... haiyak... apabila kita ni sudah mengadap budak2 tecik.. begini la gamak nyaa...tekanan nyaa... baru lah ku sedar bahawasa nya tertekan nya bonda ku melayan kerenah remeh temeh kuuu.... hehheheh...

apa yang jadi hari ini ialah??? apa ek?? urmm.. budak2 tecik dok bergadoh kot..cucuk mata kai pembaris,... nasib la tak berdarah...waaaaa..... giler la bebudak ni woi !!! waaaaa.. aku ni mane pernah ade adik sendiri... jadik tak ada pengalaman ajge adik2 tecik... hehhee... eventhough la kan.. aku tetap belajar jage adik ni dengan kezen aku si diba... waaa... memang hati kena nak berlembut saja laaa..weee... lau tak memang aku tunjal2 saja kepala budak yang tak makan saman uh.. hahahha... sakai kan aku ??? weee...


ok2... lepas dah habis jage budak2 ni .. sakit migrain aku pon datang la.... perit nye tak payah cakap la kan sebab korang tak tau bagaimana enak nya nikmat sakit migrain ni... !!! hahahahaha.... di sini la aku mahu terang kan nikmat nye sakit sebab wase nye korang dah tahu kan kata2 ni.. * bila dah sakit baru mahu hargai wase sihat*... ha ! sedar pon ko hani woi.. hahaha... aku kutuk diri aku sebab aku sendiri tak mahu jage kesihatan.... wuuu... pasni serius la aku memang akan jage makan... tak mahu sakit lagi... derita wo.. nak bukak mata pon susah maaa......


pas dah sakit kepala... aku ade la bukak blog aku ni kejap... aku daftar la BCR... yang wani kecoh sangat kata best uh/.. hahahaha.. *jangan marah wani woiii !.hahaahh.. * so.. after dah join memang serius bapak kecoh bcr tue aku nengok.. kelam kabut aku dok taip la kan coz nak kejar menjawab soalan orang yang ade menegur dengan penuh budi pekerti.. terharu sungguh kerana ade yang menegur aku even tak konal agi... takpe.. aku suke macam uh do !... hahahah....kire nya aku sudah dapat kengkawan dari BCR la.... thanx sangat kepada JEJAKA TERHANGAT !!!!.... nak tahu sebab apa... sebab dier la pengasas BCR dan Bcr la yang memberi aku kengkawan baru.. wweeeee....... love u la jejaka terhangat..memang hangat sungguh kamooo...

lepas uh aku dok usik waniiii saje coz dier asyik touching2 gedik meh.. hahaha..aku nak buat tapi baru lagi kan...sok lusa la aku buat yoo...by da way... esok aku ade event la pulak.... mao jumpe Aznil !!!!!.... hehehhee.... hope enjoy la sok...
and aku dengan tiba2 rasa rinduuu dengan kekasih hati kuh !!!.. emak dan Lan !!!... aku sungguh2 merindui mereka sekaranggg... waaaa.... hope mereka merindui aku juaaa la kan.... maklum la .... aku ni kan sengal.. hahahha..

dan tadi juga aku ada baca sal budak yang sanggup jual badan dengan harga RM10 jek... waduh2.. di mana ilmu2 mu itu sayang oii... kenapa mudah kau serah kan begitu sahaja??? lau nak duit pon gi la cari kerja jual topup ke apa dik.... tue lagi untung dari jual badan dik.. kan dah kena sakit... Allah tak berkat kerja macam tue sayang.... hope berubah la ye dik....

moga kita semua dijauhi semua tue.....,sekian dari hanie love plus tembam !!

1 comment:

Unknown said...

wahh..ada orang love me la..masuk ni hanie yg ke 109 kot cakap camtu..wakaka..papepon, selamat berBCR dgn jayanya..ngehh..=p