Monday 28 March 2011

Jumpe Kak Ziana Zain !!!...hilang segala resah beb !

Salam... huhuh... aku hepi sangat hari ni... nak tahu kenapa??? macam kat tajuk tue.. hehhe.. aku jumpa kak ziana zain masa lunch tadi beb... memang mula2 aku tak perasan langsung... sedare aku si adibah tegur aku... "weyh... aku rase tue macam ziana zain la weyh.. tengok la hani... weyh.. kenapa ko ni??? aku panggil ko la... lapar sangat ke???? ".. hahah.. yang last tue tak payah ambil pusing sebab aku memang 100% LAPAR ok.. !..hehehe...

bila aku toleh.... aku zoom giler dekat gune power mata aku sendiri la kan... tak payah kai spec... anugerah Allah sudah wujud..jadi gunakan... weyh Hani... jangan lalut k !..ok2... ermm... aku tengok sekali macam anak dara meh... bila dua2 kai tenung... serentak die tenung aku lak kan.. haih... SAH !.. tue Ziana ZAIN!!!!!! ... hahaha.. mane Anur Zain???? die tak de k... ziana datang dengan mak sedare dier jeee...fulamak ! dah la kedai tue tersorok dan memang private la... sikit je orang...
jadi... lepas die dah selesai makan kan... aku pon bangun dah kata " kakak!!!... nak ambil gambar boleh tak??? " hehhehe... sekali die senyum dan berkata "boleh.. "....dengan segera dan terkejut nya adibah.. pergi lah dier snap pic kami berdue... nak tahu hasil nye???

weee..... ok?? sori la tak jelas.... mengigil dan gabra punye pasal tapi masih ada bukti bukan?? hahahhaa.. aku tak edit sebab malas... lagi bagus original punye... aku dah la comot dengan baju macam tue.... terserlah tembam aku... jangan nak komplen la ye... hehhe...

well... at last kerja aku telah menjadi shift .. esok aku kerja petang.... alhamdulilah :)
tak perlu bergaduh lagi dengan balak,... dier pon rasa nya dah penat... aku redah kan je la... aku kena bersabar jugak... aku tahu,...jika bersabar... hasil nya 2 kali ganda dari apa yang kita dapat jika tak sabar... so... u all... pray for me so that i could be happy and be patient when im in trouble :)


8 comments:

||aLeaSaRa|| said...

kite dulu duk shah alam.kalau naik komuter dan turun di shah alam kite jakan kaki nak ke bus stand,mesti lalu depan umah kak ziana.tengok secar life,perghhh masa tu dia bujang lagi mmg cantik!

grawwrbabe. said...

ye ke??? wa.... tapi ni first time la jumpe dier... tapi lagi indah jika kita dapat bertemu nabi kita bukan ??

kak long said...

best!!!

grawwrbabe. said...

hehehe.. memang best dan terkejut !

aanie said...

kalau jumpa anuar zain mesti x lena tido kot...hehe..

Anonymous said...

Assalam...Bw dari Bloglist BCRoom.net

wow...suprise suprise...beshlaa...gambar dgn artis top tuu...hehehe.tahniah2.tak nak bergambar dgn sy lak ker?kih3

Entri Terbaru : ►Motivasi : Bantuan Waktu Susah

grawwrbabe. said...

hhehhehe..adam... mesti la nak bergmabr dgn adam :)...
aanie ..lau anuar ade lagi syok !

hyz said...

besh la. tp mana satu anak dara mana satu mak orang ni. hek3