Tuesday 29 March 2011

Scanner harga dan bekas menteri???

Salam readerrsss...
Semalam kan aku masuk kedai buku Gemilang Anakku yang terbaru di Tesco...huuhu.. kedai tue kira advance sikit sebab nak guna sistem komputer.. *opss.. aku budak baru belajar.. so tak payah la nak kata " baru tahu ??"*..... huhu.. bila dah mula bekerja menggunakan komputer tue... aku agak slow sedikit.. semalam jugak buku MAhathir yang terbaru hampir habis sebab ramai betul yang nak buku tue... satu buku RM100.00... bayangkan kalau dah sepuluh buku terjual??? memang power la bekas perdana menteri kita ni... tidak sia2 pengorbanan die dalam membangunkan negara kita ni kan?? *ops.. kalau nak kutuk Mahathir, fikir dulu, ko tue mampu ke bangunkan Malaysia macam die lakukan sebelum ni??? *...

ok2... sampai situ sahaja aku mahu cerita sal Mahathir.. semalam juga kedai buku tu macam didatangi oleh seorang bekas menteri negara kita tapi ya Allah, aku betul2 tak ingat nama die meh !.. ya ampun... die memang macam bekas menteri.. ntah betul ntah tidak... tapi aku ni bukan sewel yeee... serius  !
waaaa....

lagipun semalam aku shif petang... so... memacam orang la sampai hingga ke malam... huhu.. sori la lau aku ni kelihatan baru nak kenal orang sebab aku baru nak keluar dari kepompong rumah sendiri.. baru nak belajar hidup berdikari...

ha... pasal scanner harga tue pulak.. ahahhhaha. kawan aku dah ajar banyak kali meh.. tapi sebab aku ni laju sangat dan entah apa yang jadi bila orang nak beli buku *gabra kot*... so bila aku nak scan, scanner tue mesti stuck !.. haiyak... bapak gilerrr la... memang aku wase jam seminit !,. nasib baik boleh masuk kod dier aw... fuhhh !. selamat aku !..

so.. nak tengok ak gambar aku bekerja dengan kawan aku ...???tak nak boleh chow ye... lau nak tunggu kojap yo .. hehe

ok???? hehhehe.. kami tengah free kejap ni.. hehhehee... ok..chow lu !.. tata.. wasalam..

No comments: