Thursday 10 March 2011

ngeee... tq darl !

Salam readers ! waaa.. aku ingat kan tak de yang nak baca cerita aku even tak hot kan..hehehe... tapi ada juga yang sudi.. thanx cangat2 sebab sudi juga nak membaca entry lapuk aku ini kan... hehehe... tadi kan.. memang sangat tak boleh blah la.. ada satu manusia ni datang kat blog aku ni dan dengan selamba cakap "blog yang teruk "... waaaa... aku serius JAM bai... ye la... kita ni dah la tak kenal dia.. tiba2 saja nak cakap blog aku teruk.. hahah...aku pon pergi la terjah blog diaa....

muahahhahhaha !!!.. nak tahu kenapa aku gelak giler2??? sebabnya dia dok buat entry ciri2 blog yang bertaraf teruk... walaweyh... agak celaka dol ! hahaha... buat aku gelak besar saja... ok2 fine ! engkau sampai kat blog aku sebab blog aku berbentuk plain je kan... ape ko buta seni ke apa???ade jugak warna nya daripada putih or kosong aje kan..  nak cantik sahaja blog kalau input macam ngek tak de gune nya la dol ! haiyak !...

ok2... tadi aku ada baca blog member aku.. dier dok benggang sebab dia benggang dengan budak yang mulut macam  pekasam !.. hahaha.. sori la... aku cakap pon sebab dah memang setaraf dah kot... ye la.... aku tahu ko dari kawasan yang "beradab sopan " kan... tapi kena la jugak fikirkan penerimaan semua orang.. jangan fikir seorang je.. sebab tak fair gak... fikir penerimaan ramai orang... cuba ko fikir secara logik la kan... apa perasaan ko kalau orang mencarut kat ko  or berbahasa kasar pada keadaan yang betul2 tidak kena.. aku wase sikit2 ko takkan terima kan..... kalau tak betul2 ko kena lepuk or kena hamun or kena carot alik... unless ko tak kisah dapat semua tu la kan...so teruskan je la coz aku rasa ko berhati kering je kan.,.. hahahha..sori aku kasar but itu pendapat aku la dol !

lagipun aku ni baru aje mengalami kutukan dari insan yang tak de otak... dah la kata aku ni babi... hahaha... otak letak kat bontot kot... kot ye aku nak samun balak ko... as soon as possible sebelum ko putus gak aku cekup....hahahhaa.. kesian plus simpati... name je berilmu.. tapi pendek akal jugak rupenya... tak pe la.. biarkan sahaja... asalkan hidup aku tenteram dan tenang... aku tak kisah ko kata aku babi pon... sebab dari situ orang dah dapat menilai engkau manusia jenis apa kan... syukur kerana engkau tunjuk belang kau dengan segera... dapat la aku jauhi manusia macam kau ! alhamdulilah..

ok2... dalam keadaan sibuk membebel sorang2 ni, aku juga berada dalam keadaan yang tidak sihat...kepala aku sakit sangat.. nak kata stress tue tak da la pulak hari ni.. nak kata sakit telinga pon tak jugak sebab dah letak ubat semalam... entah la... cuaca kot.. tak pon aku salah makan... aku ni kuat makan.. bila dah sakit baru la nak nyesal... huhuhuhuhu.. padan muka aku.. !.

aku tak de isu sangat nak dikongsi kan cuma satu je.. pada student yang suka melawan cikgu2 kat sekolah uh agak2 la... agak biadap korang ni.. agak nya mao mati diseksa giler2 jugak nampak nye ni... tolong la ingat... ko seksa orang lain, ko kena balik la... ingat ko ugut bunuh cikgu uh bagus sangat ke?? memang dah jelas dunia nak kiamat kan... budak2 sekarang cukup kurang ajar... nasib bukan aku cikgu sebab kalau aku cikgu, aku bawak kayu dengan parang je..masuk kelas aku tunjuk tue je..nasib ko la nak panggil mak ayah ke apa.. aku belasah time uh je sebab cakap baik2 tak dengar langsung..memang engkau tak layak dapat pinjaman telinga dari Yang Maha Esa... buat rugi saja engkau hidup weyh !

sekian... maaf sekiranya ada yang berasa tersinggung tapi ni la kenyataan nya... hidup macam dah tak ada adab sopan!  haih...



No comments: