Tuesday 29 March 2011

Jom Join Bloglist Taufiq Tiramisu


Salam semuaaaa yg hadir ke blog tembam ku ini :)
entry kali ni aku mahu join bloglist si taufik Tiramisu... aku tak tahu kenapa dier letak name tiramisu dan aku pasti tue bukan name sebenar die la k.. hahhaa.. kalau nak tahu lebih, sila klik sini.. tanye la pape kat die ye :)

ok2... tak de banyak yang mahu cerita kan.... aku join bloglist nya bagi meramaikan lagi sahabat :)

ni la dier antara KELEBIHAN nya :


  •  Blog list ni akan diletakkan di sidebar. Jadi, siapa yang rajin update entri, blog dia akan muncul di atas, dan pengunjung yang tertarik akan klik blog tersebut .
  •  Untuk pengomen terhebat blog ni yang join blog list ni, aku akan buat special review untuk blog korang. Selain tu, 10 blogger yang lain akan dipilih secara random untuk direview. Nasib la siapa yang kena. 10 review untuk pengomen terhebat dan 10 untuk mereka yang lain. Undian dibuat menggunakan 
  • Random.org . p/s : pengomen terhebat akan di kira pada 31 Mei. Dan bukan sekarang . 
  •  Bila dah ada bloglist ni, bloglist ni la aku akan guna untuk blogwalking setiap hari. Aku hanya akan blogwalking ke blog blog yang lain hanya pada hujung minggu . 
  •  Jumlah blog yang boleh join adalah UNLIMITED .

 sedikit komen tentang blog si taufik ni ye


  • blog anda so attractive !
  • even nampak macam full tapi tetap selesa untuk di "selongkar"... hahaha
  • most of ur entry are the best !
sekian dari ku , Hanie love :)

p/s : kelebihan tue aku ambil ayat die je.. means copy paste sje ... bagi korang semua senang faham :)

2 comments:

Aretikz said...

Ahakz... Boleh pula main macam tu ya.. hehe.. tapi memang banyak kelebihan nama ada pada bloglist ^_^

Entri Lelatest
Aurat Wanita : Kelebihan Kesihatan Dan Psikologi

Taufiq Tiramisu said...

thanks join hanie!! hehehe..blog ni pun attractive..x serabut pun ;)