Saturday 26 February 2011

tidur ku xcenter :(

salam readers...
huee  ~ ! mate aku sembam perghhh ! len macam la pulak.. entah la... tidur tak menentu woo... ni kes menangis la ni.. haiyak.. bengkak mate aku.. serius semalam memang tetbe je aku nanges.. aku memang, kalau gaduh dengan Cinta hati aku tue, konfem meleleh air mate.. mane tak nye,  hati ni da makin syg kat dier, leh dier kate kat aku "eyh, awak salah anta msej ke?? " wth ???? !
arghhh !! wase nak menyepak orang ajeeee semalam.. tapi nasib ade adik kesygan ku, si Mal... dier la yg pujuk aku..puas gak la aku melepaskan baran aku kat dier.. *sabaw jo la adik ku itu*...


Macam ne ye?? aku sebenarnye takut sangat bile gaduh2 ni.. sebab nye kalau gaduh mulut aku agak lancau skit..*belasah jek perkatan tue *... maklum, diri dirasuk nafsu setan.. seyes, aku kalau marah non-stop doe.. jangan la wat aku nek aran satu badan.. lau ade sabar tue agi kire syukur la kan... 


nasib la kan sayang aku tue agak bersabar.. namun, dier semacam gak ngan aku uh.. dier baran gak oh ..cume lom bertemu buku dengan ruas je lagi uh.. hahahahah... alhamdulilah dier dengan aku xkuat baran nyee...


dier dulu pernah cakap, even dier ngan family pon tak dapat kontrol marah tapi bile dengan aku, dier belajar kontrol marah nye.. *reason nye dier tak mahu kehilangan aku dan aku je yang leh terima dier seadanye !* wah sweet nye.. jadi bile aku gaduh dengan dier je kan..kalau agak2 teringat kan sume bende ni, aku akan mula jadi sejuk semula... hehe.. bukan nak kate romantik pon tapi ni gambaran leh tolak ansur la.. semalam pon yang mula jadi ok alek pon si dia la... dier mintak maaf awal2 kat aku... 


selalu aku yang mengalah tapi semalam sebab aku terlampau penat.. jadi dier la yang mintak maaf dulu.. 


haha.. kat sini aku nak list bende yang betul2 wat aku jam bile gaduh dengan dier :
  • dier akan buat2 xkesah jek bile aku sibuk anta msej kat dier
  • bile aku kol, dier akan wat busy !!urghhhh !!! giler gewam !
  • dier wat2 byk tanye bnde yg xde kaitan lagsung !
  • dier akan ungkit kisah aku yg dulu lau dier mahu.. wargghh !!
  • dier akan maki bile dah berada lam tahap gaban tension !
  • aku pon mule jadi setan !!. hahahahahha
  • tapi at last dier akan MINTA MAAF !



No comments: