Thursday 24 February 2011

point yang positif :)



ape yang buat aku terharu tue ialah dier kate aku gemuk sebab kalau aku gemuk, aku takkan nampak cantik.,, tambah nya lagi, kalau orang perempuan ni tak elok nampak gemuk... haha. ape aku kisah tue semua.. asalkan aku hepi dan tahu jage kesihatan.. huhuhuhu,jahat bai mulut aku..hehhehe.. betul la kan?? kalau sibuk nak cantik sampai diri sendiri macam nak mampus pengsan tak makan dek nak diet sangat pon tak de gune nyee...aku ambil poit dier tue as a positif way la...memang betul jugak.. kalau gemuk pon ade buruk nye.. pakai ape pon tak cantik..

kiranya.. segala ape keadaan ade positif dan negatif perspektif nya... tapi bergantung pada seseorang tue la nak atasi semua keadaan yang baik dan buruk tue..hehehe..well.. kekadang bila aku ambil mase sejenak, memang semua perkara ni membuatkan aku tergelak..

aku harap aku mudah menjadi positif la kan.. kini pon aku berusaha untuk memulihkan hati aku kembali seperti dulu... heee ~~~

tadi pulak...aku tak de kerja.. so aku dok follow blog orang dan ! hadoi.. aku serius jam weyh.. ade jugak orang yang buat blog LUCAH ~~.. WHAT kind of person are they?? tak ingat Allah ke?? tak ingat NERAKA KE??? hadoi.. tayang "barang diorang tue... urm.. nasib aku tak sakit jantung ternampak gambar tue... dah la besar... haiyakk.. mao mati maaa...

aku harap mereka ade perasaan sesal la... ingat2 la diri anda itu seorang muslim... kalau bukan islam tue aku tak kisah tapi ni orang islam... urm.. insaf la anda.. :)
moga Allah melimpahi hidayah kepada mu wahai insan ...


No comments: