Wednesday 23 February 2011

Surat si dia..

salam readers..
wee~~~
memandangkan aku kena mohon pelbagai bidang UPU.. aku pon mula cari segala2 informasi tentang diri lam laci belajar aku tue... tengah selak buku2 tue kan, aku ternampak surat daripada kesayangan ku... LAn.. hahah.. baru lah aku teringat yang dia pernah bagi aku surat dan key chan dari Langkawi.. *sebab dier ade pergi bercuti dengan keluarga nyaa, jadi dia mengambil kesempatan untuk membeli satu kenangan buat ku*

ok2.. sambung la yee kepada kisah surat aku ni.. jadi.. bila dah nampak tue.. aku belek2 la muka surat surat tue... warne pink taw !. hahahaha... jambu la baby aku tue yee.. anyway.. denga nada selamba nye dier kate aku ni wife dier...tapi tue la..kesungguhan dier amat aku kagumi.. dier sanggup send surat even tyme tue aku rasa dier ade sedikit masalah tapi bagi dier, xde ape yang boleh halang dier dari menghantar surat2 nye kepada aku... alangkah indah nye kan???

dalam surat tue ade gambar nye semase kecil.. comel nye ! dan dengan terus terang nye aku mahu nyatakan dier ni kacukan India dan Cina.. jadi konklusi nye muke dier memang dah macam Melayu laa kan...hehhee...

ok..selepas tue aku bace lah ayat2 puitis nya..agak romantik juga lah.. even ayatnye agak tak teratur tapi aku terima juga la.. *actually dah tegur da kesalahan nya..*..waduh... syahdu hati ni bila membaca ayat2 nya... maklum la.. aku mana la pernah utus2 surat ni.. dah lame tinggalkan zaman mengutus surat maaa...

dia ade juga minta aku menghantar surat kepada nya berserta gambar.. tapi nanti la.. aku belum siap ntuk mengutus.. hehehe.*alasan sebenar nya malas deyh... bukan apa pon namun aku tetap akan tepati janji ku kepada nya*

dats all.. yang pasti.. hati aku sudah menjadi milik nya.. moga kami mempunyai jodoh yang panjang.. insyallah :)


5 comments:

Arifah said...

hai gojes! :) Salam perkenalan..

grawwrbabe. said...

hyeee... tq ..
salam perkenalan jua..:)

nuzurzaradeon said...

Kadang2 kite lupa kita ada smpan lg kngn lame kan..??
selalu gitu..best plak..

C4G Fc Futsal said...

done.... syer dah follow awk..

grawwrbabe. said...

hehehe... betul cik angkuh.. sye leh lupe ade simpan surat dier dlu ..hehe

to c4g..thanx a lot k dear !