Saturday 26 February 2011

exlpore more bloggers !

salam dear !
heheh.. aku rase teruja sgt2 hari ni sebab dapat follow memacam jnis blog.. waaa.... ade bog yg same background maa... but it's really nice for me !.. mcm kembar dan sungguh comel !.. semua ni aku explore kat
BLOG PILIHAN MALAYSIA... Dalam blog dier la aku dapat travel ke memcm blog2 orang lain... ade blog warne PINK, warne MERAH, warne PUTIH, warne BIRU, warne HITAM, warne KUNING, warne HIJAU dan warne warni... fuhh.. memang ramai.. tapi paling ramai blog PINK la.. hehehe..aku antare peserta nye kot.. muahaha..


to blog pilihan Malaysia, thanx so much coz let me know more bloggers negara kita ni.. memcm rupe aku dpt lihat... dan ape yg makin best, memcm cerita aku dapat bace..tak kisah la cerita personal or public kan... kire dapat mengisi minda aku.. yang mane ok dan baik pendapat nye aku jadikan tauladan.. mane yang agak tak berape ok, aku jadikan sempadan... tue je la...


pada bloggers lain.. anda amat dialu2 kan ke blog sye... dan jgn malu2 ntuk follow sye :)
sekian, with lot of love HANIE!




No comments: