Saturday 26 February 2011

kebosanan tahap melampau !

salam readers..
korang pernah bosan tak ??ade tak korang rase bosan sampai tahap korang tak tahu lagi da mahu ungkapkan ape2 perkataan daripada mulut korang?? waaa... kalau tak pernah tak pe tapi kalau pernah.. hoi ! aku sedang mengalami nyee !!.. hari ni banyak kali Lan mesej aku tapi aku jawab dengan keadaan kosong * hati macam takde rase ape2.. 


alahai... mengapa aku jadi begini?? mungkin sebab aku tak dekatkan diri dengan Allah.. urmm.. baru la sedar ape silap diri sendiri..sejak aku dah mule lepaskan seseorang dalam hidup aku, aku jadi semakin blurr.. yes.. aku semakin menyayangi seseorang tapi hati aku agak kosong kerana ketiadaan manusia yang aku nak.. waa.. dier da lame hilang dalam hidup aku...


kalau la dapat buat permintaan dengan segera..aku mintak pengganti orang yang aku nak sangat2..if dier dah ditakdirkan untuk orang lain. better aku mencari pengganti nye tapi, sementara nak mendapatkan pengganti ni keadaan aku agak terbiar.. hahaha macam sampah pulak.. heyh2 sampah2 pon dah belajar mcm2 k.! harap maklum !


urmm... no word anymore.. aku bace mcm ari ni.. tapi agak blurrr yang amat... nak share sal lam berita tue pon aku sendiri dah tak de mood...


wahai Hanie.. engkau ni kenape yee??? adakah ko pergi melayang ke dunia laen?? jika begitu sila kembali ke tempat asal ok.. jangan biarkan jasadmu ini berasa semakin tidak ceria  seperti dulu...sentiase la open ur mind hanie..


p/s : kalau la aku mampu berbicara begini terhadap diri aku.. 


kekadang aku cian kat kwn aku.. feyra.. aku cian dier.. dier sakit..kekadang dier macam takde kawan... aku nak sangat teman dier... waaaa... agak2 nye macam tue la kot gambaran aku takde kawan kan... sedih2 saje.. dor my baby feyra.. ko jgn sedih ok.. aku sayang ko and berharap ko cepat sembuh dari ape pon sakit yang ko hadapi k..
love u !
*memang aku ngah teringat ko doe !

No comments: