Monday, 21 February 2011

syukur ke hadrat Ilahi

bersama cikgu tercintaa..Puan Rohani Othman

all da students !

En Khir dan Huzaifah... *due2 cemerlang beb !*
she as my mom... pengganti bonda ku semasa aku dlm terumbang ambing...
i love her dam much !

STPM 2010 dah pon keluar.. hati ni dok berdebar sje lah nak datang ke sekolah ntuk mengambil keptusan tu... namun aku xde la berase debaran bagai nak pengsan..cukup debar nk pegg kertas keputusan tue je la... sebab aku awal2 agi dah tahu tentang kebolehan aku.. aku agak bersyukur juga kerana subjek yg aku nak sangat lulus tue berjaya juge berada dalam status lulus. walaupun cukup2 makan..jadi la kan.. dah itu yg kita mampu.. :)

Tapi ape yg buat aku berasa bangga sangat ialah member baek aku dpt kedudukan pelajar paling cemerlang.. dier ialah HUZAIfAH FEZARI ABDUL HALIM.. dier dpt 3.99 pointer. bersamaan 4 A ! ok kan..?? bagi aku.. tue terlampau ok ! dier pon smart orang nye dalam belajar.. dier jga dah banyak bantu rakan2 yg agak slow ni blaja... xpe... rezeki nye kan... syukur alhamdulilah... hurm.. kembar kepada si huzaifah ni juga ialah AZMIR OSMAN.. huhuu.. buat mase ni aku tahu dah result nye pi buat2 xtahu la...dier macam biase bijak orang nye cume sentiase buat muke sdeyh... hurmm... no komen la psal dier..berdoa moga dier xde la selfish sgt.. coz aku ngah dok benggang ngan dier doe !

Kengkawan aku yg laen pon turut skor... alhamdulilah... xsia2 usaha guru2 kami nak menjayakan kami semua ni.. moga cikgu2 kami sentiase berada dalam keadaan yg sejahtera hendak nyee.. dan ape yg aku mahu kongsikan lagi.. jumlah pelajar sekolah aku yg dpt pointer 3 ke atas ialah sebanyak 8 orang... !

WELL...ae lagi yee... aku berharap sangat dengan result aku tue aku leh dapat masuk universiti.. xkesah la mane2 pon asalkan universiti la kan.. sebab aku xmo sia2 kan waktu belajar ku di tingkatan 6 tanpa berpeluang masuk ke universiti..

At the end..i wanna make my parents proud... dats all :)

5 comments:

mzhany said...

InsyaALLH dear...ameen...akak doakan buat kamu

aishalala said...

skola mne wak?
thniah yea sbb berjaya..:)

grawwrbabe. said...

hehhehe.... tq sumee..
sye sekolah menengah kebangsaan bandar baru salak tinggi.. :)

Cikgu Mohd Khir Kassim said...

Salam dan tahniah Hani.
Segala usaha dan penat lelah awak telah membuahkan hasil. Insya-Allah awak pasti akan diterima masuk ke IPTA. Awak juga sudah buktikan BM dan PP dapat Prinsipal B.
Teruskan kecemerlangan di IPT nanti.

grawwrbabe. said...

insyallah cikgu..saye akan usaha yg lagi terbaik kija berpeluang ke unversiti.. :)