Saturday 26 February 2011

contest blog paling comel lotei weyh !


contest kali ni ialah CONTEST PALING COMEL LOTEI !
AKU join aje la... kat atas tue ade muke justin bieber dan... err.. aku seyes xtahu tue sape la kan... redah je la.. yang pasti tue simbol COMEL !
here ade syarat nye.. bawah ni aku copy and paste sje bagi korang sume clean clear tentang contest ni..


SYARAT PENYERTAAN
  • mesti ada blog..x de blog cmne nk join hehe
  • warganegara Malaysia sahaja
  • terbuka untuk lelaki n wanita dari semua umur
  • WAJIB follow blog adlin ngn bha... kalu x, otomatik tkeluar
  • kne wt entry psl contest ni dan ltk banner ats tu
  • copy code dye n paste kt entry korng
  • tag kn kpd 3org rkn anda pstikan dorng tw yg dorng dtag
  • lepas join contest ni korng perlu coment kt entry bha
  • nma korng ngn url entry korng
  • kontest ini akn trbtl skranya penyertaan kurang dari 10 orang dlm msa 3 ary

HADIAH

belum ditentukan lagi

TARIKH TUTUP

1April2011
kalo ada prubhan akn diumumkan

jelas x?? kalau sudah jelas, aku mahu tag kan member2 aku iaitu :






No comments: