Wednesday 8 June 2011

munguk...

Apa sudah jadi dengan aku?? perikemanusiaan sudah hilang ke apaa... dah ramai buat sesi membasuh tapi aku malas nak pikir. Member2 dah ade yang tegur.. ntah la... aku dah penat jadi baik. Kebaikan aku bukan untuk dipandang..sama status nya macam jadi jahat... so better dia nampak diri aku yang terang lagi bersuluh ni.. nak kawan.. kawan je la.. tak nak kawan leh cari orang lain...

Sabtu tue sepatut nya aku hari yang membuat kan aku tersenyum tapi sudah bertukar kepada tragedi... arghh... sungguh pilu nye hati ini !

keuntungan????  aku dapat berjumpa dengan akak yang sangat aku idamkan .... well... dalam perit aku dapat jugak manis nya walau kacau bilau...

pentingkan diri??? biakan je laa... setiap orang pasti akan jadi selfish pada suatu tahap.... aku sudah melalui tahap kesukaran aku.. maybe orang rasa tahap aku ni ape la sangat tapi tiap orang berbeza perasaan dan kekuatan rohani...

aku tertekan sekarang... tapi syukur juga laa.. walaupun aku dibasuh macam kain tapi masih ade yang sudi berada di sisi... untuk menemani aku menitis air mata... mereka adalah Eya, Kak Noni, Manje, adik Nani dan Baba and never been 4get.. mama..

lagi satu... hati aku tetap pada yang satu... dats all :)

No comments: