Tuesday 21 June 2011

Choi !

Salam. eheee.. maaf yang amat sekiranya entry2 sebelum ni tiada "salam" pada awal ayat nye. anyway. kepada yang sudi datang ni terima kasih banyak2 la ye :)

baby love aku dah balik PLKN. Kesunyian kembali but i learn from my own mistakes.. iaitu dekatkan diri kepada Allah dan yang tersayang.. tersayang tue ramai.. hehe.. adik2 yang always faham aku, iaitu Eya Sara dan Ca. Sara  dan Ca ni adik baru. ahaks. Satu adik kawan baik aku dan satu lagi member baby love aku. heheh. semuanye telah menemukan aku dengan mereka yang terbaik. Thanx Lan dan Azmir temukan aku dengan mereka.. hue ~~ lagi satu.. member terbaik turut bagi sokongan. mereka Una,Feyra, Fiani,  Ontot, Huzaifah, dan Ayen.

Beberapa hari yang lepas baby love aku bercuti dri kem PLKN die. Serius la.. die jadi tempat aku lepaskan kemarahan. aku memang panas baran. memang kalau dah marah memang xleh nak tahan2. aku sendiri tahu die busy tapi aku nak sangat die teman aku kejap.. coz die jek paling pandai tenangkan hati aku.. then die terus kol aku dan terus membuka besar2 die nye telinga mendengar luahan aku. sebelum ni aku ade ceritakan ape die pernah cakap kan. die buat macam biase.. meluangkan waktu mendengar aku menangiss.. membebel.. die tahu gak aku rindu die dan die bagi aku gambar die kat Langkawi (tempat PLKN ).. oh damn aku rindu die... ade satu hari uh aku terbayang jika die sudah tiada.. terus nangisss.. emosi kan?? well.. aku tahu perasaan ditinggalkan tue sungguh menyeksakan .. ditinggalkan kerana sudah tiba mase ajalnye tue lagi membuat aku nangiss.. oh... aku sangat2 sayangkan die. ade jodoh ke tak aku tak kisah asalkan kami tetap close.. sebab jika close pon suda buat hati aku terubat. :)

tadi aku ade tengok status member blogger aku. huh ??? SINGLE ! mule2 aku rase die sdeyh..well.. she maybe sad but i proud of her. why ??? sebab die strong person ! tak macam aku.. aku ni asyik lemah.. nangis.. selalu ase give up.. nak catch up life pon kena amek mase... huhu.. aku memang perlukan teman sejati dan adik2... mereka pengubat hati aku..

oh.. melalut lak ek.. yang dikatakan Single ni ialah Missh Chiorika.. hehhe.. aku rase komen kami masuk seratus lebih.. termasuk si Waniey mok2. hehe.. awek kawan baik aku maa.. die ni pon satu.. hehe.. Dia tengah ade dugaan uh.. aku paham situasi die. hope die sembuh cepat la.. die dah lain meh. aku tak nak die jadi lain sebab aku sayang die ! die nye emosi memang penting.. hahaha.. 

Urmm.. lagi satu aku tengah sedih sedikit coz kucing2 kat kampung aku banyak dah mati dan sekarang kucing paling comel tengah monyok kat kampung tue iaitu mok2.. oh no !!! aku jam sangat lau kucing2 sakit ni. teringat kat Panjang !! waaa :( serius laa.. aku memang pencinta binatang... aku akan nangis lau kucing tersyg sakit... tapi lau dah ajal memang dah tak boleh tahan kan.. jadi kena redhaa..

for my Miss Chiorika.. i know how it feel.. jangan layan dah lelaki macam uh okae . be a strong gurl baby !!! huhuu.. jangan jadi macam hani.. hani ni lemah.. selalu nangiss..huhuhuh... tak boleh hidup sorang2..waaa :(



3 comments:

cik fikaa said...

sayang ! terima kasih ...
love you lah ! as a girl we must strong ! no matter what ;)

for wani . hope kamo tabah yea hadapi dugaan yang mendatang ;)

grawwrbabe. said...

heheheheh. thanx sygg.. yeah !! we must be strong !!

iPai said...

be strong n keep strong .. heads up dan redah je ..