Saturday 25 June 2011

Alahai sahabat !

Salam... semalam aku dapat berita tak baik dari 2 kawan baik aku.. aiyoo... aku yang berjauhan dengan sang kekasih, mereka pulaa yang retak.. urmm... siapa mereka??? tak mao mention laaa.. lau yang baca ni maybe tahu la siapa yang aku maksudkan tue..

mule2 yang bagi tahu ialah si J. Dak J ni memang lau tengah susah hati konfem cari aku... aku dah jam jek.. maklum la... aku dok berangan mengenangkan kekasih PLKN aku uh, tetbe J msej yang die kate die dah pisah dah dengan S. oh damn !... aku ingat die ade semangat nak tahan ke ape ke... paling kurang tanye la kan ape silap diri tue... tapi sia2... oh kawan, ko memang wat aku JAM !

S bagi tau aku gak pi lam fb je. aku faham pe S ase, aku pon pernah harungi pe yang die tanggung tue. Macam mane pon S kini sudah ade teman yang mane lagi pandai hargai S.. aku memang suke kawan S tue sebab sudi teman S. maybe sebb S bersama die ketika die kecewa dulu... aku doakan mereka happy jee.. dan tiada siapa2 nak ganggu diorang. ;)

si J??? mamat ni sedih pi die banyak benda nak pikir.. aku pon xmo sesakkan pikiran die. cukup dulu aku sumbat macam2 kate2 falsafah mane ntah aku cekup. hehe.. kalau jumpe nanti baru aku cakap balik. Tue pon kalau ade jodoh nak jumpe balik la kan. maklum kami jauh yang amat2 sangat!. Yang penting aku tahu die mempunyai banyak tanggungjawab dan biarlah die setelkan tanggungjawab die sebagai anak yang baik :)

Lepas kisah ni, aku luangkan waktu aku ke rumah Huzaifah.. hehe... Mr.Zpah ni ade buat sikit majlis makan2.. ni sempena die dah dapat result yang amat cemerlang dalam Stpm la ni. 3.99 beb pointer die ! ade challenger ke??? lau dapat 4.0tue xyah cakap la kan... beza 0.1 jek ! hahaha. tadi aku sampai jek kat rumah si Zpah, memang berseri muke abang yang sorang ni.. tambah lak si awek nye a.k.a Eqin ade sekali.. hahaa.. makin die rase hepi lerrrrr..

tapi tadi suram sikit la coz Nazira, Ontot, Wawa dan Ayen takdee... urm.. memasing dah jauh.. sunyi sangat2 tapi aku xmahu kesalkan sangat la coz biase la kan.. life must go on.. tiap orang ade tanggungjawab masing2... takkan la aku nak mempersoalkan ape diorang buat kan... hope diorang tak lupakan aku ni.. heheh..

ok... pastue kekasih aku lak cepat benar bagi fon kat pegawai uh... memang aku waseeee "oh nooooo!!!" jek tadi... pi nak buat macam ne kan... urmm... xpe2... sementara jek semua ni... bersabar lah wahai hani yang tembam !



4 comments:

iPai said...

wargh bayank ye cite dalam satu post ..

erm .. sain dua2 .. suh diorg baca Terfaktab tuh .. konfirm diorg boleh cermin diri balik ..

n bapak power stpm 3.99 .. gile respek r .. kate congrates dekat diew ...

Hani tak tembam, all the best !!!!

grawwrbabe. said...

ngeee.. thanx dear :) anyway terfaktab banyak info terbaik !

aLiAh said...

huhuh.. t'bek dr ladang.. hahaha..
sowy la xdpt dtg umh jpah.. pnt la... :(

grawwrbabe. said...

heheheh..xpe2... xramai sgt yg dtg meh... erk... pi makanan yg mak die msak memang terbaik !hehe