Monday 27 June 2011

Hari ini..

Salam. erk.... oh3 !! kembali sesak nafasss... macam biase la kerja aku nangis.. huhuhu. okae2.. Hari ni aku ikot akak aku gi klinik awal pagi ~ kira2 pukul 9 pagi la.. mula2 hantar abah tercinta pergi kerja dulu. Lepas tue baru ikot akak aku pergi klinik kat Sungai Pelek. Serius lah !! aku memang hangin jek.. mane tak nyaa. patient datang pukul 9 pagi pi doktor datang pukul 11 weyh !!!! ni doktor yang berkomitmen tinggi ka??? aiyoooo ! 2 jam aku tercongok kat depan klinik uh... aduh2... memang terlelap la kejap aku time uh.. akak aku lak tengah menahan sakit gigi.. demi die aku tunggu kejap la.. aku tahu die memang dah tak tahan dengan denyut2 sakit gigi uh... erk.. kalau aku la kan... nangis da.. hahaha.. enyeh kan aku ni kan?? hehee.. 

lepas akak aku setel cabut gigi, aku ajak akak aku gi MyDin ntuk beli barang dapur sikit. Aku masakkan akak aku bubur ayam spesial punyee !! ni sebab dulu Manje ade ajar cara nak masak bubur ayam uh.. sedap weyh... so aku aplikasikan lah kat rumah... so bila dah buat senang la akak aku nak makan nanti...kojap je buat uh... hehhe..

Lepas tue kan.. sebab rasa macam dah penat je uh.. aku pon tidurrr.. hehehe.. tetbe Cikgu kesayangan aku kol.. cikgu Zaiton!! oh my God !!rindu nak mati aku dengan cikgu tuee. Cikgu yangs sentiasa membuka peluang terbaik untuk aku.. cikgu yang sungguh memahami pelajar2 nye !!!! love u cikgu !!! heheheh

ok2.. tue je la aku nak cter... well.. aku tengah panas sebenar nye ni pi bile menatap blog2 member.. terus rase hepi :) nice story la... solute u alls ! mwuahhhhh :)

No comments: