Sunday 12 June 2011

hikmah di sebalik..

Angin aku makin teruk.. bukan angin kentut ok.. angin emosi aku meh.. hehehhe.. bila life tak stabil, aku pon ikut samaa daa... tapi aku bersyukur kerana masih ade ubat nya. apakah ubat nye???? mesti lah kucing kesayangan. sejak Panjang dah tiada... kucing2 lain la yang menjadi peneman setia..
dulu kalau aku sedih, nampak kucing bergumpal epan mata aku konfem aku tergelak.. tak tahu nape.. maybe diorang nampak bergumpal ganas tapi tue la tanda sayang mereka.. best nye menjadi kucing.. hidup penuh dengan rasa kegirangan.. namun maklum sahajalah... kita ni manusia mane tahu die tengah fikir ape kan... cuma kekadang uh aku dapat tahu lah mood mereka macam mane... tapi aku memang konfem sangat2 bila time MAKAN... hahaha.. mood mereka lapar dan manjeeee.. heheheh..

ok2... aku rase life biase2 je cukup membuat kita berjauhan dari masalah yang mampu membunuh diri kitaa.. moga hati kecil ku masih kuat untuk teruskan hidup seperti mereka2 yang tabah dalam hadapi ujian hidup yang berat...

No comments: