Friday 10 June 2011

lols


ni tiada edit maa. life aku mase ni penuh rasa keriangan feyra dan aku dulu giler hepi...tapi kan... sebab beberapa faktor, kami jadi murung.. haha.. feyra sekarang makin kecik aw. aku masih lagi montel .una je masih maintain hepi ever afterr... oh i love u Una !mwuah2 !!

feyra ni aku selalu kcow die waktu malam2.. hehe... aku tahu die selalu berjaga malam study. jadi aku menjadi penyegar die. Feyra paling jauh dari kami. Bintulu sane die pi belajar... moga berkat ilmu die ke sana berlebihan la. she so strong gurl!!!!

una... ?? hahah... penyeri hidup ku. bila jumpe aku, senyuman terukir di bibir nya.. *ahaks macam novel lak*.... hehe. betul lah... die senyum je. even ade masalah, die senyum. time aku keje dlu, die lah yang temankan aku keje. memecah kesunyian aku bersendirian. lol. una !!! aku rindu ko taw skrg. ye la.. aku dah takde kat tesco. ow ko gi la giant lepak ngan alia lak.. alia gantikan tempat aku.. hehehe



No comments: