Thursday 9 June 2011

....

sejak menjadi jahat ni. setelah menjadi manusia paling sedih di duniaa. rasa macam tiada selera makan. macam mane nak sambung belajar nanti? BALASAN lah semua ni. habis semua manusia aku hamun jika silap sikit. berhenti kerja dan do nothing macam biasa je. sampai kawan aku pelik, "apa nak jadi lah kau ni Hani". sejak aku lukakan orang yang sentiasa menjaga dan hargai aku ni, aku makin nak jauh dari dunia luar. tahu tak bagaimana rasa bersalah? tahu tak bagaimana wujud nya perasaan malu nak berdepan dengan mereka? dulu kawan aku, ayen harungi situasi ini. die kuat sangat. aku kagum (dari jauh je) . aku dan ayen dah tak boleh jadi macam dulu. tak dapat nafikan aku sayang ayen agi. aku rindu nak tatap mata kawan baik aku uh. jangan salah sangka, aku bukan in love dengan die. tapi cuma sayang yang sangat sahaja. cinta hanya untuk jemir cuma dah serah kat wani. perit sebenar nya nak melepaskan jemir uh, tapi nak tak nak kena gak biarkan dia hidup bersama dengan orang lain. aku tiada hak nak kontrol hidup jemir. dia contact aku gi pi makin jauh. macam mane lak dengan lan? aku sayang lan. orang yang hadir bila aku betul2 susah. dia sekarang kat Plkn. moga die bahagia di sana. orang tercinta tue pon xmo aku lukai. aku ni nyusahkan diri die pi nape ntah die asyik kata sayang aku je. ape die nak kat aku? derita tahu tak sekarang... nazira cakap, " kau bukan macam kau dah hani. sebab lelaki kau berubah. kau bukan HANI YANG DULU !" . situasi sekarang aku rasai ialah situasi ayen. memang ramai dah hina aku. aku peduli ape. cuma aku sekarang nak jauh dari mereka2 semua yang tercinta ni. mereka tak patut disakiti oleh aku. mungkin kena hidup sendirian. hanya dekat pada Allah. endahkan yang lain. diam seribu bahasa melayu inggeris dan segala bahasa. aku dah malukan mak abah along angah dan akak. seribu satu macam benda jadi dan aku tak tahu aku kuat ke tak pasni. air mata ni peneman diri. aku pon dah tak nak eya tatap muka aku. kesian adik aku tue.

kekadang aku tengok diri aku kat cermin, rasa macam SHIT ! (ni kes mencarut untuk diri sendiri so jangan lah terasa ye.) something have to do.yup. aku akan ikut cakap NAQIAH. just note all i think in notebook and try to make become true.

brrr... right now. only me. no others anymore. basuh diri sendiri.

No comments: