Friday 17 June 2011

kita sama. :)

Salam. At last aku bagi salam gak kan. Aku baru jek bace member blogging aku iaitu Mijie... hurmm.. die macam aku daa... xstabil... moga dier berjaya menstabilkan emosi die. Aku ingat aku sorang je macam orang mental... huhuhu... ok la kan,.. Die untung sebab die dah bekerja. Bagi aku, lau dah bekerja ni kira untung sebab busy kerja je. busy tengok orang kat dunia luar berbanding aku yang sangkut kat rumahku syurgaku. Well, jadi suri rumah sepanjang masa. Boleh juga memutihkn kulit aku ni yang dulu nye gelap.. hahahaha.. ok2..

Bagaimana keadaan aku sekarang?? Makin teruk la. Hanye yang rapat jek yang begitu memahami. Walau die secret person or sape pon, pasti tahu punye.. For sure my lovey dovey Lan sudah memahami aku. Apa yang buat aku proud tue, die lom pernah nak balas lagi amukan aku. Seriusly, aku sunyi. Sangat2 sunyi. Sesak nafas aw bile jadi sunyi. Aku na contact member2 pi aku takot kcow diorang. Ade member lelaki pi diorang sume dah ade awek. Waaa... kang takot ade yang cemburu. Aku malas la nak gaduh sebab cemburu ni. cukup la ape yg sedang menimpa keluarga aku sekarang. Terseksa jiwa aku menahan marah aw. Aku takut aku bertindak di luar jangkaan. Kire syukur la Lan layan aku baik2.

Die kata "Pa tahu mama sunyi. Pa tahu ma tension. Mama tertekan kan sebab xde sape nak msej mama. Xde sape nak teman mama kat umah kan. Papa takkan tinggalkan mama walau macam mane pon. Pa janji. Mama lepaskan je la kemarahan mama. Papa nak mama tidur dengan lena dengan mimpi2 indah. Biar ma nampak senyum je bila bangun nanti. "

I tell u la kan. Aku menitis air mata bila Lan cakap macam ni dengan aku aw. Daripada  jadi marah dan mengamuk leh jadi kendur segala urat tegang aw. Betapa die nak aku reda... aku senyum maca dulu. Aku akui aku bukan macam dulu. Dlu aku kuat. tapi kini aku sudah cukup lemah. Aku xmahu kehilangan orang yang aku sayang. Walau die hidup dengan orang lain sekali pun please contact aku sebab aku nak teman berbual. sekejap pon jadilah. Tue je. Da rest u can spend with ur beloved person ok. Dulu aku dah buat member baik aku bosan dengan aku. Aku tahu nazira bosan dah dengan aku sebab cerita pasal love. Sampai aku tak pikir sal belajar.

Otherwise, pasal akademik ni aku berserah sahaja. Aku kini mahu membaik pulih jiwa aku yang kosong. Ntah la. Hati ni makin gelap. Aku mahu sucikan balik hati kecil aku.

urm... hope sangat aku ok. lagu kat blog aku ni dari movie Cun lakonan Maya Karin dan Remy IShak. watak Rmey ishak macam LAn :( aku nangis tengok cerita tue taw... auw3 !! hehe



No comments: