Sunday 24 April 2011

benci !

tiada kata selain benci.... benci pada manusia yang hanya tahu mengatakan entah pada persoalan yang begitu penting atau tidak mahu mengenang kenangan silam... suck ! kenapa ye???? bukankah pengalaman adalah sebaik2 guru??? kenapa mahu menjadi kebudak2kan selepas mendapat pengalaman tersebut??? kerana mahu menafikan diri sudah takut untuk menghadapi kehidupan yang akan datang jika berlaku perkara yang sama???? mengapa tidak teruskan hidup dan jadi diri sendiri ??? mengapa mesti menjadi manusia yang lain dan terus menjadi diri dalam botol??? ni bukan movie botol dah k tapi kenyataan sungguh !! puas ku bantu tapi apa kan daya... tiada hasil nya namun takkan aku putus asa !

entah??? such a freak answer la !!!! name jek pandai... result semua nya gempak tapi.......... entah??? dah pandai sangat sampai entah ek... urmmmmm...

aku nak jauhkan diri dari semua ini  !!!! sangat2 menyakitkan hati !!!!!!...tak jelas??? tak perlu tahu... kerana Allah sahaja tahu aku tujukan semua ini pada siapa..... sungguh aku kecewa kerana manusia ni telah berubah yang amat... urmmmmmmm !!!!!!!!!!


No comments: