Friday 22 April 2011

menyepi

Salam... selepas ni aku akan menyepi... kerana apa... tidak payah lah ditanya ye... kerana adalah sebab nyaaaa... huhuhu... mual sekali aku nak ucapkan terima kasih kat Lensa Rosak sebab telah berani nya mengatakan aku bodoh.. terima kasih sangat2... mungkin hairan kan kenapa aku cakap terima kasih.. setiap yang terjadi ade hikmah nya...

Lensa Rosak atau AlexiAqram kelihatan seperti orang bijak pandai tapi aku tak tahu kenapa kasar sangat bahasa yang diucap... mungkin kerana dunia ni dah makin jahil dan die nak sama2 bergaya jahil kot.. entahla... yang pasti apa yang die tegur uh aku terima dengan positifff* walau hati ni ada terguris.. *

" cakap pakai akal... tengok muka pon tahu bodoh"... * aku lupa ayat sebelum uh sebab die kata aku komen merata2 plus.. die kata aku bebal beb.. haha... muka aku lau bebal uh ak setuju... pi ko ape kurang  kan.. mulut macam celaka sial ! *marah sekejap la ngok *

sampai mati beb aku takkan lupakan ayat ni... sungguh menusuk kalbu kuh.. hahah... yes.. memang aku sensitif... sensitif dalam menilai diri sendiri... dan sebab itu juga aku ni nak belajar berubah,... ada orang buat tanggapan aku ni tak mampu berubah... namun akan aku tepis kata2 negatif uh... aku akan berubah... dunia ni berputar... moga Allah limpahkan hidayah terhadap manusia yang sentiasa berfikir negatif tentang aku :)

oh... lagi satu aku menyepi bukan sebab aku ni terase hati dengan Alexiaqram yang bijak uh pi sebab aku nak fokus pada matlamat hidup :)

thanx again kat Alexia aqram... moga usaha kau nak berilmiah di dunia blog berjaya... aku sukakan ilmiah..aku sudah baca karya sahabat2 ko di Terfaktab... amat bernilai karya2 itu... jika boleh.. buku kan lah dan beri peluang kepada orang lain membaca juga.......  walaupun hati terguris namun masih menyokong usaha mu itu.. aku ni  belum cukup ilmu di dada... mahu mencukup kan seala ilmu yang semampu yang boleh... aku juga mahu menjadi penulis yang berbakat seperti kau dan sahabat2 kau... moga Allah membantu kamu semua ye :)

ok.. tue mesej buat Alexiaqaram jika die ade hati nak baca... ye la.. aku kan bodoh.. mane nak bace kan..huhuhuhuhu...

ok... kepada yang sentiasa membaca... terima kasih daun keladi.. nanti hani aktif blog kita jumpa lagi :)






2 comments:

.feyra khamsah. said...

LensaRosak tu sape ? HAHA
btway yunk, tak pernah mention pon pasal benda ni kt aku =.='

Orang nak femes, cmtulah gayanya ..
Manusia zaman skarang, tak kisah pendekatan apa skalipun yg diorang gunakan, asalkan nama diorang cepat naik ..
Tapi kita ni hamba Allah ..
x perlu pon nak bersaing siapa naik tinggi ke langit dulu ..
merendah diri tu kan sifat mahmudah ? (:

Ko tak payahlah nak amik pusing apa pon yg dia dah kata kat ko ..
Asal hidup ko hepi sudahla kan ?
Nak dok panas hati buat apa ..
Orang mcm tu senang kena heart attack ..
Sebab kerja nak attack orang je .. hehe

So, chill keyh ? ♥ :DD

grawwrbabe. said...

wuit2... hehhee.. la... aku tahu anti ko mesti dtg sini dan bace... papeee pon aku terasa sekejap ajee... memang aku xambil pusing sgt da... sebab aku nak maju.. aku pon nak jadi bijak dunia akhirat :)