Monday 18 April 2011

Alone and thanx :)

Nothing to say laaaa so boring... novel sahaja yang duduk dekat dengan ku..opss !! seseorang juga telah menemani aku... die telah berusaha memujuk aku semalam... thanx seseorang.. awak baik sangat... saya takkan lupakan awak sampai mati ok :)..

moga seseorang itu kembali ceria juga seperti ku.. teman selamanya ye seseorang.. heheh... siapa??? adalah... mane bleh bagi tahu.. hehehe.. someone yang sangat baik dengan aku...die dah bagi aku banyak kenangan... bila aku tatap gambar rakan2 die.. mesti aku teringat... kerana ape??? sudah tentue sebab die da most close dengan aku.. dan aku juga da most rapat dengan die.... sayang die sangat2 !!! moga die berjaya dalam semua bidang  yang die ceburi :)

 ok.. dats all... need to be alonee.. dilemaaaaaa.. <3

No comments: