Tuesday 5 April 2011

Off !

Salam semuaaa...
aku hari ni off day... memang tak jangka nak off... semua kawan aku nazira tembam la ni.. hehhe.. sebenarnya nanti die nak off hari khamiss.. pada hari khamis tue lak die kena gi Johor nak tolong hantar barang adik die yang nak masuk belajar daaa... jadi berkemungkinan die akan balik lambat dan konfem die tak larat nak kerja pada pagi jumaat.. jadi aku memang tak boleh nak off jumaat tue.. so aku ambil la hari ni... off terus bagi kerja yang berterusan.. huhuhuhu... tak apalah..kurang2 aku tak la bosan sangat berada di kedai buku tue... aku boleh baca macam2 buku agi... bermanfaat jugak la waktu2 aku tue kan...

aku tengah simpati dengan kawan aku si Wani sebab mengalami dugaan yang datang tanpa henti..moga Allah bagi die kekuatan la nanti... insyallah.. dugaan tue hanya sebentar sahaja.. Allah nak uji die tuee... tue memang menunjukkan Allah sayang die... Allah tak sayang jika Allah tak bagi ujian ok... *ye ke??? pikir2 kan la sendiri ye *....hope wani hepi balik macam dulu ok :)


pasal Lan aku??? semalam die asyik minta maaf sahaja... aku hairan sangat2... risau gak ni..kenapa la die ni... hope die tak ada pape larh kan.. aku sayang die sangat2... sekian :)

3 comments:

Nur syazwani said...

thnkx yunk :)

grawwrbabe. said...

ur most welcome :)

yay@azidie89 said...

selamat menikmati hari cuti =)