Saturday, 16 April 2011

Panjang *miaow da sihat !*


salam semua !!! ok... sape kat atas tue..??? of coz la Panjang Miaow kuh... die makin sihat.. alhamdulilah...
die selamat dibedah kat bahagian leher nyee... semalam die lemah sangat.. jalan pon terhuyung hayang.... :(
macam mane pon doktor dah berjaya keluarkan semua ulat2 yg dk makan daging kesayangan ku ini.... banyak bai.. besar2 lak uh... konfem jijik nak tengok tapi aku tak sebab aku nak kucing aku kembali sihat dan tak mahu die rasa derita.. arwah mak dulu dah cukup terseksa.. aku tak mahu lagi tengok kejadian yang sama terjadi kepada sesiapa pon dalam keluarga aku termasuk Panjang... 

pelik kan nape aku panggil die Panjang?? hehhee.. sebab badan die panjang sangat lau baring.. itu sahajaa... :)
ok.. syukur sangat ke hadrat Ilahi kerana memberi peluang Panjang hidup bersama keluarga ku lagi...
syukur sangat2 !!

3 comments:

naqiah said...

:'(

grawwrbabe. said...

naqiahh.. xmo cedeyh... mesti ade yg agi manje dgn naqiag anti :)

missh aryeika said...

panjang ?
unik2 ..