Tuesday, 5 April 2011

Minat sangat2 !!!

Salam readers :)
aku cuma nak tunjuk buku yang aku nak sangat beli !!.. hehehe... aku memang membaca buku jek sekarang.. malah, aku nak sangat belikan buku buat Lan tersayang.. moga die tergerak hati untuk membaca buku itu... kami ok je la sekarang... die pon makin boleh terima kondesi aku.. bersyukur sangat2..

aku takkan berhenti berdoa kepada Ilahi... hanya Dia berkuasa memberi kebahagiaan dalam hidup aku...

ok2... here are the books for my love and for my lovely abah :)







jika nak mengenal siapa Nabi Muhammad S.A.W.. sila lah cari buku2 ni.... tak salah habiskan duit ntuk ilmu kan??? sekian :)

4 comments:

waniey said...

wah...bpe ek harga biografi nabi 2??
minat la nk bce...

grawwrbabe. said...

rm35 la yunk :)

mzhany said...

ad alagi satu buku PASSPORT RASULULLAH. size dia macam passport la. dgr review dkt surau baru ni. tp selalu je tak jumpa. hr tu habis di mph alamanda.

grawwrbabe. said...

passport susah nak dpt la kaka :)