Thursday, 14 April 2011

Panjang *miaow*

Salam...kalau korang tengok video di atas... koran akan tahu sape Panjang.. itulah kucing kesayangan aku.. aduh... menangis aku melihat die menderita malam tadi.. aku memang terpaksa bersihkan sedikit lubang luka nya yang teruk itu.. ada ulat aw... ewww ! memang itulah kata hati tapi demi panjang.. aku letak la jugak ubat yg patut... nak tarik ulat uh aku tak sanggup sebab aku tahu sakit... kucing ni dah la tak reti cakap.. die pandang je muka aku pas aku dah belek2 die.. tahu x?? sebelum ni tima die sihat... die la yang selalu manje2 dengan aku.. baring dekat aku... aku sayang sangat dieee.. aku tak mahu die derita macam arwah mak aku...

:"( aku dah hantar die ke klinik pagi tadi.. acik aku ikot... lega sangat ade acik yang dapat tolong hantar kucing kesayangan aku.. aku berdoa sangat moga Panjang selamat dibedah kejap lagi

4 comments:

miss ct said...

Assalamualaikum hanie...
semoga kucing hanie selamat
di bedah dan sihat ya..AMIN =)

witLURVE said...

Hanie.. Kesian nyee, knape dgn dia. pg tadi pn wl anta kucing g Vaksin n check luka dkt tgn dia.

アヌム ちゃん~~ said...

hyee..singgah sini too^^

grawwrbabe. said...

with lurvee... kucing hani sakit.. da bedah da.... skrg die dah sembuh.. anti hani wat entry sal die da sembuh :)