Saturday 9 April 2011

ada aku kesah???

Salam... urm... dugaan agak menimpa aku hari ni.. tapi aku tak kisah sebab aku tahu aku bukan perfect.. jika mulut aku ni konon nye teruk bagaimana pula dengan ko??? ko bukan baik sangat pon... ko suka hentam orang... tak pe la... ko kan baguss... tapi jangan lah rasa nak salakan takdir sebab orang hentam ko balik sebab kenyataan nya ko memang suka hentam orang... ayat ko memang agak power dan ayat tue aku akan jadikan panduan untuk berubah.. mungkin Allah hantar ko kat aku untuk "bangunkan" aku yang sentiasa buat dosa... moga aku boleh berubah selepas ini...

kenyataan pasal sombong itu... aku cakap umum... suka hati aku la nak kata apa... bukan orang lain tahu pon sapa yang aku tembak tue kan... unless ada yang terasaaa sangat2 la kan.... yang terasa tue pi blah la... !!!! yang penting aku TAK sebut name orang yang aku nak sangat tembak tue.... kira bagus aku tak sebut ok !...

kalau die tak mahu berlagak dengan apa yang die ade pon... dan kalau die tahu aku ni suck pon kan... tegur je la macam biasa... orang kalau baik dan sentiasa berlembut hati dan sentiasa cool je kan.. die akan layan semua orang dengan relax je even die jumpe penjenayah paling suck kat dunia ni... ni.. menjawab macam tak pernah kenal... kalau kena kutuk nasib la.. hahhaa.. aku tahu lah ramai yang kutuk aku tapi saham aku cilok la dari korang sebab korang pon dah sedia rela hati nak bagi pahala tue aku kan. hehhe...

ehem.. relax sudah la... aku TAK KISAH la jika kau mahu mengatakan aku tiada ramai kawan.... yang penting aku masih ada sahabat yang sentiasa mengingati aku... tak rugi tiada kawan macam kau... aku lagi hepi... :)...

moga aku sebagai hamba Allaah yang hina dina sentiasa mampu menjaga tingkah laku aku... jika hidup nak dengar kata orang.. sampai besok pon tak mampu nak ke hadapan .. sekian :)


2 comments:

Anonymous said...

sabar ye hani...
byase la nih, ujian dan dugaan :D

chill ye dear :D

grawwrbabe. said...

oraite dear.. mule2 memang marah jugak.. tapi fikir balik.. biasala.. manusia mudah nak ckp...