Monday 4 April 2011

sedih ke??

sedih??? dah lama sedih da... tapi adakah dia paham??? mesti la tak sebab die hanya penting kan diri sendiri... die hanya pikir sal hidup die.. kenapa la die ni hidup susah sangat..kenapa lah ramai orang pandang die macam tak ok je??? asyik tak ok je??? die ni bijak.. tapi masih tak bijak agi.... sebab die tak tahu lah nak hargai orang yang sayang die... kenapa ek??? Allah dah buta kan hati die ke?? adakah begitu??

wahai manusia weyh.... kau fikir ko hidup derita... dapat tajaan pon derita ek??? dapat dijaga orang pon derita ek??? dapat disayangi oleh ramai pon derita ek??? dapat makan minum walau sederhana pon derita ek??? walau sakit2 pon derita ek??? derita ek bila ko disayangi oleh orang yang ko tak sayang??? derita ek??? habis ko nak hidup kaya raya??? hidup dengan keluarga jek tanpa disayangi orang luar??? jadi orang famous and orang sanjung??? jadi tak sakit and tak sedar2 sampai jadi hamba setan ??? macam tue???

urm... aku marah??? tak la cuma KECEWA !!!!.. dah la ko berubah... dah la tak mahu share pape agi dengan aku..dah la rasa macam terhegeh2 nak jaga perasaan ko... dah la aku jek yang asyik nak pikir ko jek... bila la ko nak pikir perasaan aku??? perasaan orang yang sayang ko??? apasal???

ok2... aku yang salah la kan sebab asyik jaga tepi kain ko... ok2... aku mengalah.. aku TAKKAN DEKAT DENGAN KO.... !... ko kan da ada ramai sahabat yang lain... ramai yang sayang ko... setakat kawan macam aku ni apa barang kan... bersepah kan??? ok la macam tue... aku terima beb...

lau ko rasa sakit tue satu derita... oh my.. ! KO SILAP. ~!... Allah bagi ko sakit bagi nak tebus dengan dosa2 hidup ko... malang la buat ko lau fikir asyik sakit... memang sakit tue menyeksakan tapi adakah ko sanggup tanggung derita kena seksa kat akhirat??? mampu ke??? kalau mampu oraite la kan...

bila orang nasihat, nak tak nak dengar.. engkau sorang jek betul... ye la.. ko kan pandai... pandai merungkai segala permasalahan dunia... tapi malang.. ko xmampu nak rungkai masalah engkau... !..aku?? yes.. aku teruk... aku jahat sebab asyik sibuk jek dengan ko... aku takkan sibuk kalau tak sayang... tapi kalau ko nak aku blah... fine.. aku blah jeeee la kan...aku berdoa moga engkau berubah.. dan aku berdoa moga engkau rasa lega ketiadaan kawan yang sehina aku... engkau kan insan yang terbaik.. aku ni hanya lah sampah sahaja..., biar lah sampah ni terselit di dunia die sendiri... sekian... terima kasih wahai sahabat.. engkau sudah pon melukai hati ku... engkau sudah pon membuat aku menangis.. engkau sudah pon membuat kan aku rasa pecah hati bagai berdarah tanpa henti... terima kasih :)

4 comments:

Nur syazwani said...

sabar la hani...

grawwrbabe. said...

sbr tue memang ada.... tapi hati ni macam wani wani gak..tawar daaaa.... iada rasa agi dah sebab die tak pernah endahkan orang yang sayang die...urmmm

T.J said...

be strong yea hani :)

grawwrbabe. said...

ok mijie :)