Friday, 1 April 2011

Nak nangis di buat nya aku ni weyh !

Salam readers !...
nak tahu kenapa aku kata nak nangis??.?? ni semua April fool punye pasal !... haih.. rasa nak geget je budak2 yang kenakan aku... waaaa !...tertekan aku semasa kerja aw... tapi kerana mereka la aku rasa kurang kesunyian masa kerja tadi.. :)

mula2 si Husna... budak ni memang siot la... die ni aku ingat dah balik kampung halaman da,.. sebab die dengan yakin nye mesej nak cari kerja dan buat2 macam dah ada dekat Tesco tempat aku kerja... aku dengan konfiden gi keluar dari kedai aku uh gi cari die... sekali die cakap ape aw...

" april fool !!!!... aku dekat Shah Alam la weyh !!!... hahahahahaha "..
memang sabaw saja lah dengan budak sorang ni... aku memang rasa nak lenyek jek kepala kecik die uh... hadoiiii..... hahahhaha

lagi sorang.. haih... ni lagi buat aku rasa kehilangan jiwa beb... LAN !!... ya rabbi..... dah lau sayang.. nak marah die pon fikir 10 kali aw.. haiyak!...
nak tahu tak ape dier buat???? yes.... inilah ayat die pada pukul 10:50 p.m. tadi

" name nye Idah, dak Perak.. dah lame pa knal die... n papa syg die..pa pkir alek, pa nak idah... ma, im sorry k.... "

rasa nak terkeluar je jantung ni weyhhh !!!..... aku dah makin sayang... dan segala nyaaaa... memang sayang die sangat2...dah la tadi ade budak kecil pompuan yang muke nye sama sangat dengan Lan... sayu sahaja aku tengok budak tue sambil nak beli buku Iqra'.... comel jek bila die sebut alif, ba, ta....
waaa...... sayu2,... nak nangis meh !...

macam mane pon.. aku sayang mereka sampai bila2.... hingga akhir hayat :)

3 comments:

nurkass said...

haha..sabar dik..pandai betul diorang pekena kan..

Peqaxlol ;DD said...

haha, saya rasa sy kenal. :) awk ni bdk bbst kn.

norule said...

sowy r beb...ingt en nk wat ko cri aq 1 tesco uh..p x smpai ati la plak...huhuhuhu...
btw syg ko sgt la beb..apy alwayz au..(^_^)...
<3<3<3<3<3