Sunday 3 April 2011

Komen Ain... hahhaa

Salam... well.. tiada apa yang boleh buat aku tersenyum selain tengok customer datang beli buku agama..hehehe... semoga mereka sentiasa dirahmati Allah hendak nya.. tapi lagi tak boleh tahan apabila Ain sampai menemani aku.. 8budak ni memang tak boleh renggang dengan aku bila dia dah mula sunyi !*... hahaha..

dinner die belanja aku kfc... weee... budak tecik belanja aku ayam meh.. hehehe... takpe2... anti aku belanja la die bila dah gaji...hehehe...apa yang buat aku riang.. kelincahan die buat aku rasa tak ngantuk.. dan die ni tak suke baca buku bm aw... *terlebih cakap mat saleh...*..aku berjaya buat die nak baca buku YAKJUJ MAKJUJ !!!.. at last !... even bukan novel cinta tapi alhamdulilah die nak gak baca kan.. hehehe

lagi tak boleh blah die kata aku dah ALIM !!!... waaa.... wase nak sekeh die jeeekk.. hahaha... aku sekarang dah pakai tudung labuh ckit la.... kira macam orang pakai tudung biasa la... sebelum ni aku kai silang jek tapi rasa nya macam aurat masih terdedah jek.. so tutup penuh2 maa,... bagi tutup terus !!!!!...

hahaha,... sesiapa nak kata alim ke.. skema ke... cakap la ...aku tak kesah ... tapi... fikir2 kan la... adakah anda dapat pahala dengan mengatakan aku dah alim ???fikir2 kan la ye :)
sekian :)

No comments: