Tuesday, 19 April 2011

Alhamdulilah..

Salam semua... dengan rasa sayu nya aku mahu mengucapkan Alhamdulilah.... aku agak terkesima kerana ade orang uh kata tengok muka dah tahu yang aku BODOH.. oh tidak... hehehe.... terima kasih wahai saudara yang telah mengatakan aku bodoh itu... aku tak kisah pon.... biar lah orang kata aku bodoh asalkan aku tak bodoh di sisi Allah...

hairan la... insan yang makin sarat dengan ilmu memang mudah mengatakan orang bodoh ye??? orang yang sarat dengan ilmu ni memang mudah mengkritik sesuka hati ek?? yes.. memang nampak niat dia baik untuk mewujudkan bahan ilmiah namun sungguh kasar jugak bahasa orang yang berilmu ek... ke dia jugak yang masih bodoh?? cakap guna akal??? akal die ke yang cakap bodoh tue??? urmm.. moga die diberi rahmat oleh Allah dan moga die sentiasa berbicara dengan bahasa yang lembut... bahasa menunjukkan bangsa beb... opss... ko pon sama jugak dah merosakkan bangsa Melayu dengan bahasa kasar ko tue weyh.. hahha

chow lu !

p/s.. bebal aku pon.. tak de la nak kutuk2 orang kan??? ops.. aku dah kutuk ko kan?? huhuhuhuhu.

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam hanie..sabar ajelah ngan perangai org nie...sapa la org tue yer???

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
Jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)

grawwrbabe. said...

azaatie... lensa rosak

diana said...

sabar je la..
dia memang gitu..
agak kasar..
memang ramai orang gini..
kat mana2 pun boleh jumpa..
suka mengkritik tapi tidak suka dikritik..

miss ct said...

Assalamualaikum hanie..
bykkan bersabar ya..tp sapekah dia??