Thursday 12 May 2011

dugaan menimpa namun aku tahu Allah mendugaa

salam....
sori sebab agak private kan blog ni buat sementara waktu... now im back... :)
tiada yang menarik... semua nye hanye lah biasa sahaja.... cuma aku mendapaat banyak dugaan jiwaa.... kucing aku mati.... bergaduh dengan hati sendiri... nak sayang siapa lebih??? .... nak kukuhkan iman sendiri dan sebagai nye....

mule2 ade owang kata aku bodoh sebab baru tengok dari muke pon dah tahu.... thanx for dat.... aku still xmampu nak lupakan kata2 kau manusia !!... pas uh ade la member nak perbodohkan aku lak... xpe .. aku xkisah sebab aku masih ade sahabat yang giler caring...every month jumpe aku.... cukup la tue kan,.... tak rasa rugi la xde kwn macam ko..moga kau kembali jadi bodoh la yee.... maaf... hal macam ni memang aku xmaafkan .... pi mampus ar lu !!!

ok.... baran kan??? aku tak tahu ape dah jadi kat aku sebab dah jadi makin teruk... nak jujur ke tidak???? jujur la kan pi agak menyakitkan hati x bila baca blog orang yang asyik mengamuk??? x kan.... hurmm... ntah la... aku agak tertekan.... nak jadi diri sendiri or jadi orang lain... bila jadi diri sendiri... orang asyik nak hentam aku jek..... mulut xgune la.... ini xgune la.... itu xgune la.... bila berubah ade lak kata tolong la jadi diri sendiri.... mean aku xikhlas ek... urmmm..... tertekan !!! tapi lantak la.... ape diorang susah kan.... lau xtahan boleh blah k !!! aku xkisah xde korang... sebab ape??? sebab aku ade Allah !!!! Allah sentiase dekat dengan aku !!!!

dan..... lelaki???? entah la.... semua nye mempermainkan perasaan aku..... semua nye binatang !!!! manusia beriman sudah hilang dari dunia yang penuh tipu daya ni !!! arghhhhh !!!!



No comments: