Monday 23 May 2011

ayat pedas... dan penyembuhan hati

salam... nak tahu ape yang pedas???seseorang yang tak mungkin hilang dari memori hidup aku... aku rasa die terpaksa menjadi teman aku... kerana sikap buruk aku... mungkin dah tak tahan..so terus cakap sebegitu rupa... aku dengan hati yang sedih telah nekad membawa diri... tak sangka selama ni aku terlampau kejam... aku simpati tapi dalam mase yang sama aku turut menjadi kejam... jadi.. bagi memberi nafas kepada die.. aku diamkan diri buat selama nya..selepas ini..jika die melihat aku..pasti nya kelihatan seperti orang asing... pasti !

memang semua ni pedih sangat... teramat pedih tapi sesungguh nya aku bersyukur kerana die akhir nya jujur berkata demikian... kurang2 pon kata2 nya telah menyedarkan diri aku daripada alpa dalam dunia fana ku sendiri...

sesi penyembuhan hati waktu ni memang agak payah tapi dengan azam yang ada...aku lawan kan jugaa....aku meleka kan diri membaca buku2 di kedai... selalu nya membaca buku2 ilmiah... tapi hari ini aku menukar selera hati... membaca novel2 remaja...penulis2 nya terkenal ramai seperti Ain Maisarah... dan aku paling terpesona dengan Azanil Fitri.... penulisan die telah membuatkan hati ku terubat,.. berbagai kejadian lucu die wujudkan dalam cerita2 nya... dan aku mampu melupakan kepedihan aku... cuma bila berhenti sekejap aku pasti rasa sedh sendirian....

jaid... aku tetap dan terus sahaja membaca buku2 yang ada... agar minda aku bergasak2 mengejar kisah buku2 tersebut tanpa rasa risau...

kepada sahabat2 ku.. terima kasih kerana tak putus2 memberi semangat....walau jauh di mata tapi kita sentiasa dekat di sms kan..?? hehhehe..ok chow :)

No comments: