Sunday 22 May 2011

tanpa mereka aku bagaimana ??

Salam.. alhamdulilah... aku bersyukur dapat bernafas dengan baik.. semua ni adalah pinjaman Allah.. moga hati ni tidak jauh dengan Allah... kerana Allah telah menghadirkan ramai teman dan segala2 nye kepada diri ku.. walaupun hidup tidak lah senang namun aku bersyukur kerana masih mampu mengingati Nya tika suka dan duka.. :)

kesunyian telah makin menghampiri aku.... memang kesunyian membuatkan aku memikirkan pelbagai benda yang tidak sepatut nya... dan seterus nya membuatku menangis... tapi.... kehadiran teman telah menghilangkan rasa sakit hati.. aku jadi sedih ni sebab ade seorang manusia.... membuat aku bengang, marah... dan sebagai nya.. aku tak tahu la... aku tahu die ade banyak masalah... pi tiada ke ruang untuk menjadi bertimbang rasa atau die xreti sedikit pon nak berfikir???? nekad sudah... aku akan blah je dari hidup die... moga die bahagia tanpa aku :)

kini sang kekasih sudah tiada... kerana pergi PLKN.... oh tidak...... membuak2 la rasa rindu ni..... semalam pon die macam nak nangis je cakap dengan aku.... alahai.... die semakin manje dengan aku... boleh lak die panggil aku ni mak... sebab aku ni selalu nasihatkan die... hope die baik2 sahaja di sana...

sekarang po aku tengah memikirkan sesuatu benda yang positif... aku harap menjadi la jika aku mulakan nanti.... nak jugak belajar dari sesuatu perkara kan...??? heheheh.... ape die??? berniaga.... tapi macam pon tak tahu lagi lah sebab aku bekerja... masa aku pon agak terhad..... jadi kena sediakan jadual waktu untuk aktiviti tersebut....

ok...semalam jugak aku terimbas kembali dengan kenangan myspace aku.... oh damn la !!! nak tahu kenapa??? sebab keadaan aku ketika itu sungguh bahagia.... mempunyai ramai sahabat dan teman yang sentiasa menyayangi diri ni..... tapi sejak aku mengenali die.... terus jadi suram..... sahabat tercinta aku iaitu nana, kata yang aku ni hep je bila berkawan tapi bila kapel dengan  die... terus jadi suram dan tak bermaya (even kuat makan kan.hehhee) .... bila aku ingat balik.... yes !... memang betul..hidup aku ditemani kesedihan yang berterusan.... kini sudah 4 tahun aku jadi sedih.... 4 tahun !!!!!!!!!!!!!!!! oh tidak....

semua ni bukan ku pinta.. ada sebab musabab nye.. aku terima sahaja lah.. sebab kekadang.. kehadiran kesedihan dalam hidup kita menandakan akan hadir kegembiraan.... macam Allah bagi kita hujan la.... bila hujan kita rasa pelbagai benda tak boleh buat tapi selepas tiada hujan ape yang ade?????? cube jawabb !!!

ok2... ade pelangi la !!!>.. kan??? cantik kan??? hepi tak lepas tengok pelangi????? macam tue kehidupan kita.... macam tue lah kehidupan aku.....mengenali lelaki ini.... sahabat degil aku ni.... sahabat ngek aku ni... membuat kan aku belajar sesuatu.... iaitu.... layan seseorang dengan sepenuh hati dan kesungguhan yang tinggi agar orang yang bersama kita tidak tawar hati dengan kita.... bila dah tawar hati...nak ubat balik susah tapi boleh je jika kita pandai cari penawar nye.... aku tahu budak ni pandai cari penawar cume sekarang die agak tak center gi... moga die kembali seperti tahun 2008 la... nilai diri nya pada 2008 sungguh mahal... dan aku tak mungin melupakan nya !....kerana sifat itu lah yang aku sayang....

sekarang ni aku sayang jugak die pi kekejaman kena ade... heheh.. sebab nak sedarkan die...dan ika aku terluka.... biala... aku masih ade sang kekasih..... yang tidak putus menjadi teman aku tika jadi nakal..., jadi jahat dan jadi baik.. hehheh... hope kami kekal :) sekian :)

No comments: