Monday 30 May 2011

2 hari bekerja dan.....

Salam.... oh sungguh penat bekerja sepenuh masa buat 2 hari.. arghh !!! punggung agak lenguh.. mata sudah adi panda..... mak oi.... memang muke kemurungan laarh aku ni... hhuhuh.. tapi wait !!!... muke kemurungan ini wujud bila bekerja penat sahaja....

oh ya.. aku bekerja penuh apabila tiba hari sabtu ahad... nak tahu kenapa.??? sebab nya customer ramai semasa  hari sabtu ahad la... waktu tengah bulan ke... waktu akhir bulan ke.. tetap ramai... hehhe...

ok2.. aku agak frust sikit tapi nak buat macam mane... sudah muktamad buat die.. member sekerja aku nak berhenti kerja weyhh!!!!!!!!!!!!!!!! can u see how i feel??? sama2 cari kerja pas uh tinggal aku macam uh jek... haih.... buat aku makin naik darah tinggi jee.. xpe2... sok ade la tue orang buat die naik darah tinggi tue... bukan doa k tapi putaran perbuatan kita takkan lari beb... akan dapat balik je... so.. ber careful dengan setiap perbuatan kita di dunia ni.. sama ada dapat kat dunia atau akhirat... ... wait2 !!! asal aku melalut ni???

ok2.. kawan aku nak berhenti kerja... pada waktu permulaan mesti la aku kena kerja full.. alahai... masak la aku.... urmm... kekadang aku kena berkeyakinan diri supaya yakin boleh hidup keseorangan... nak tahu kenapa???? die yang aku gelar kawan baik pon akan tinggal kan aku jugak... mungkin aku patut gelar kawan sahaja.... sebab die pon nak blah dari dunia aku.... selalu die yang wujud tapi die dah "decide" nak menghapuskan watak die dalam cerita hidup aku.... opss.. jangan terasa sebab die masih hidup.. hanye tiada lagi dalam hidup aku jee...

dah ramai tinggalkan aku... dan aku kena menerima kenyataan ni.... ada hadir dan ade yang pergi....paling perit aku nak terima pemergian seseorang ialah bonda tercinta.. kerana aku pasti tidak dapat melihat die lagi melainkan aku kembali ke rahmatullah.... moga aku dapat jumpa mak lagi :)

mungkin sahabat2 aku akan katakan yang hidup aku ni penuh duka.... sedangkan tanpa mereka ketahui bahawasanya kewujudan mereka dalam hidup aku itulah yang betul2 memberi cahaya kegembiraan dalam hidup aku....memang aku asyik membebel benda yang sedih tapi aku dapat rasa gembira kerana perit hati ini dan kesunyian hidup aku ni dapat diringankan...

aku ucapkan terima kasih kat kawan aku ni.... sebab die dah lama memasang telinga untuk menjadi pendengar cerita2 aku... plus.. die dah jadi pensihat utama aku dan pas ni tak mungkin ade pensihat se power die.. lau ade pon lom tentu agi jumpa pada waktu2 begini....
im waiting for it !!

ok... tue sahaja :) wasalam <3


No comments: