Sunday 15 May 2011

bertarung dengan jiwaaa..

Salam...ok. now aku nak cter dengan tak rasmi la...hope tak de sape nak terase ke ape ke k.. ni sume hal aku.... so.... dont say anything..

bertarung dengan jiwa???? yess !!! aku sudah keliru dengan prinsip diri.. dengan matlamat diri.... malah aku mula sayang kan seseorang ni... oh my..... ni semua nya dugaan.... die makn manis dalam setiap pandangan mata ku... semakin tak dapat aku lupakan saat kami bersama... oh tidaakk !!! aku sudah jatuh cinta kah???? ok2... not talkin bout love now ..

aku bertarung nak jadi baik ke tak.... sebab buat gitu.. orang marah.. buat ni..orang bising... malah.. nak agungkan nilai islam pon siap kata... "macam pandai sangat" tue kat shout box tue ade yg komplen...huhuu... nak terase..??? teraseee laaaa... aku tengah moody sekarang k !!!

memang most of da time aku nye mod lam blog ni moody... so dont ask why k ! bertarung dan bertarung dalam diri sendiri bukan mudah sebab silap ari bulan boleh jadi gila .... rasa tergugat dengan pertarungan ini... ade manusia bajet bagus nak tegur aku pi diri sendiri lom agi baik seperti yang dikata kan.... unless orang yang lebih berusiaaa..so aku leh terima gi pi lau dah mude agi dari umor aku memang jangka masa penerimaan uh agak lama coz bagi aku.. budi bahasa kena baik dulu sebelum berbicara..lau cakap macam agak kesat.. memang aku bagi kesat la kan.. so jangan la terase lak bila aku tembak balik kan....bagi yang menegur.. aku ucapkan thanx... but somehow lau bahase kasar uh boleh blah arrr !!! orang kalau nak tegur berhikmah sedikit... baru orang nak terimaaaa :)

now... berbalik kepada masalah aku.. sebab dah melencong ke mana msej aku ni... hehehe...

aku harap sangat aku kembali normal... kembali ceria seperti dulu.. bagai hilang arah sekarang... ok hanie. hope u can be da gud girl dan hepi gurl !

p/s : suke tak orang berbahasa kasar????? lau tak suke... mulekan dengan diri sendiri.. baru lah dapat imbalan yang 2 kali ganda baik....



No comments: