Monday 30 May 2011

ape???? ha??

Salam sejahtera diucapkan kepada semua... hehhehee..... agak formal kan??? well.... bekas pelajar jugak ni.. eyh2... bukan bangga... sombong je... erk???? heheh.. gurau jeee.. :p

ok... aku dengan penuh teruja ingin mengatakan bahawasa nya seseorang yang seiras sang tercinta ku masih belum berhenti kerja lagi.. hehhee.. muke die iras sangat beb... malah kacak bangat!!! eyh ye ke??? tibai je la.. pada mata kuh ini... aku rasa die agak kacak la... tak tahu la bagi sesiapa yang melihat nya.. heheh

ade seseorang telah memberi aku semangat untuk menulis tapi sebelum nak mula menulis.. aku kena lah  banyak membaca.. ok... start from now aku kena gila membaca... bukan gila sebab sakit mental ok !!! ni sebab mahu kan sumber ilmu ye.. :) hehhee... ok..

dats all :)



No comments: